کد خبر: ۱۳۷۷۷
تاریخ انتشار:۱۹:۴۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس معتقد است که با رفتن سروش رفیعی، پرسپولیس ضربه نمی‌خورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): درخصوص جدایی سروش رفیعی و اینکه او اعلام کرده است به‌دلیل کسب تجربه و درآمد بیشتر پرسپولیس را ترک می‌کند، گفت: باید به رفیعی این حق را بدهیم که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. این درست است که در گذشته برای بازیکنان رفاقت و تعصب مهم‌تر از مسائل مالی بود، ولی الان شرایط فرق کرده است. بازیکن باید به آینده‌اش فکر کند و من ایرادی به تصمیم رفیعی نمی‌گیرم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس بابت از دست دادن سروش ضربه نخواهد خورد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و پرسپولیس بابت جدایی این بازیکن ضربه نمی‌خورد. پرسپولیس تیم بزرگی است که هیچ‌وقت متکی به بازیکن نیست، ضمن اینکه این تیم تا همین‌جا چند بازیکن خوب مثل منشا و نعمتی را به خدمت گرفته که آنها هم می‌توانند گره‌گشا باشند. این تصمیمی بوده که رفیعی گرفته و باید به آن احترام گذاشت.

پیوس همچنبن درباره صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی اظهار داشت: حضور در جام‌جهانی یک اتفاق مهم برای فوتبال هر کشوری محسوب می‌شود. خوشحالم که با اقتدار و با بهترین شرایط ممکن به جام‌جهانی رفتیم و در این راه کی‌روش مهم‌ترین نقش را داشت. او به‌معنای واقعی یک تیم پرقدرت ساخت که همیشه در اوج قرار داشت و به هیچ عنوان نمی‌توان نقش کی‌روش را نادیده گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.