تاریخ انتشار:۱۹:۳۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه "گنجه‌ای" بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عزت‌الله بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه «گنجه‌ای» شهرستان بویراحمد از دقایقی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای منابع طبیعی برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شده‌اند، افزود: در هفته‌های اخیر شاهد افزایش آتش‌سوزی‌ها در مناطق مختلف استان بوده‌ایم.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار می‌رود نهادها و دستگاه‌های اجرایی، همیاران طبیعت، تشکل‌های زیست‌محیطی و دوست‌داران طبیعت برای نجات جنگل‌ها و طبیعت استان از شعله‌های آتش همکاری کنند.

بهشتی گفت: ضروری است کشاورزان، دامداران، گردشگران و تمام کسانی که در محیط‌های طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح حاضر می‌شوند تا حد امکان از روشن کردن آتش خودداری کنند.

وی ابراز کرد: مطابق ماده 47 قانون حفاظت‌ از جنگل‌ها و مراتع، هر کس در جنگل عمداً آتش‌سوزی ایجاد کند به حبس مجرد از 3 تا 10 سال محکوم می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.