کد خبر: ۱۳۷۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۲۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
امام جمعه قلعه رئیسی:
عصر دنا: امام جمعه قلعه رئیسی گفت:استاندار با فرمانداران و بخشدارانی که در انتخابات کم کاری کرده و نتوانستند از حق الناس به خوبی دفاع کنند برخورد و آنها را عزل کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی به ادامه اصول عقاید اصل امامت به طور خاص امام عصر(عج) اشاره و عنوان کرد: امام عصر(عج) برای ارتباط مردم نواب خاص را معین و توسط نفر قبل معرفی می‌کرد و شیعیان و مسلمانان از این طریق نواب خاص خواسته و مشکلات را با امام مطرح می‌کردند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سران قوا و مسوولان کشور اشاره و به تبیین آنها پرداخت و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان انتخابات را کار بزرگی دانستند و عظمت انتخابات قدرت انقلاب را نشان داد و کار مشترک مردم اعتماد به نظام بود و این کار مشترک را خراب نکنیم و این که بیاییم ملت را به دو دسته تقسیم کنیم کار درستی نیست.

  صلواتی گفت: آن حالتی که در سال 59 متاسفانه از ناحیه رئیس جمهور آن روز اتفاق افتاد که مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد که کار خطرناکی بود و مسوولان از سرگذشت بنی‌صدر درس بگیرند چرا که عامل سقوط بنی‌صدر غرور، تکبر، خودپسندی و ولی‌ستیزی بود و این یک تجربه و عبرت است.

صلواتی خاطرنشان کرد: مسوولان نظام اسلامی تلاش کنند به سرگذشت بنی صدر دچار نشوند و این هشدار عبرت آموز که اولین بار در طول این چند سال اتفاق افتاد را بپذیرند.

امام جمعه قلعه رئیسی به شب قدر و شهادت امام علی(ع) اشاره و یادآور شد: اسلام به دنبال جامعه ای است که دارای پیشرفت معنوی و مادی باشد و اساس زندگی در حکومت امام علی(ع) عدل و قسط است و جامعه با عدالت قوام پیدا می کند و تمام تلاش امیرالمومنین در مدت حکومتش استقرار عدالت و عدل در جامعه بود و عدالت مایه حیات اسلام و جامعه است و شب قدر شب ولایت و نزول قرآن است.

وی به روز قدس اشاره و اضافه کرد: روز قدس روز احیای اسلام و روز سرنوشت ملت های مستضعف و روز حمایت بین المللی از ملت فلسطین است و انشالله روند خاورمیانه به سمت شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی و مقدمه ظهور امام عصر(عج) به رهبری ملت ایران و با حمایت فاطمیون افغانستان، حزب الله لبنان، حماس، ارتش سوریه، سپاه قدس انصارالیمن در حال اتفاق است و امروز امت اسلام بر سر پیچ تاریخی است و امیدوارم مردم در روز قدس باشکوه تر از همیشه به صحنه بیایند و با زبان روزه مرگ بر مستکبر و بالاخص آمریکا و اسرائیل را از خدا بخواهند.

صلواتی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام اشاره و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی جذب بیشتر روحانیون به استان بود که لازم است از زحمات این مدیرکل تشکر و در عین حال امیدواریم بدنه سازمان تبلیغات اسلامی استان در نقاط مختلف استان نیازمند مدیر جوان، با نشاط، انقلابی، آینده نگر و آگاه به مسائل فرهنگی باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار استان در خصوص انتخابات گفت: در طول این سالیان بعد از انقلاب انتخابات متعددی در کشور و به تبع در استان غیور و مومن، انقلابی و ولایی ما برگزار شد و همه این انتخابات‌ها مردم استان از جهات مختلف در رتبه های اول و دوم بودند و باعث آبرو و حیثیت استان بود و مرحوم آیت الله ملک حسینی همیشه به این وفاداری مردم به اسلام و انقلاب علی رغم همه محرومیت ها با افتخار در مجالس مسوولان نظام اسلامی سخن می‌گفتند و این اقدام مردم استان را به رخ می‌کشیدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این انتخابات بعضی فرمانداران و بخشداران اولا آبروی نظام و انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کردند و به اعتماد مردم لطمه زدند و مردم را نسبت به انتخابات بدبین کردند و با این تخلفاتی که انجام گرفت حتی گذشته افتخار آمیز را زیر سوال بردند و در حق رهبری و نظام که فرمودند رای مردم حق الناس است و از آن محافظت کنید خیانت کردند و آبروی مردم استان را بر باد دادند و حتی آبروی دولت را خدشه دار کردند.

صلواتی ادامه داد: در چنین شرایطی انتظار مردم ولایی و انقلابی استان از استاندار محترم این است که در اولین فرصت با یک اقدام غیرتی و در دفاع از فرهنگ مردم استان این فرمانداران و بخشداران را عزل کند و کسانی که این ظلم را کردند به دادگاه‌های استان معرفی کند و مسئولان قضایی با آنها با شدت مجازات برخورد کند و فایده این کار برگشتن اعتماد عمومی به نظام و انقلاب و باعث محبوبیت دولت و دولتمردان و تسلی خاطر کسانی است که در حقشان ظلم شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
سلام اگه قراره کسی عزل بشه اولین نفر شمایید من شاهد ام در روز انتخابات شما 250 رای برای اقای ریسی انداختی این حق الناس نیست مدرکشو هم دارم
چشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
به جای این همه صحبت های بدون مدرک مثل امام جمعه لرستان که می ره کمک مردم هنگام برداشتن گندم .سواد آموزی اشتغالزایی میکنه.من هرچه صحبت های شما رو می خونم کارتون فحش دادن و ناسزاگویی .یکم به درد مردم رسیدگی کن
ممو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
حاج آقا صلواتی عزیزم به عبادت وارشاد مردم برس شما چکار به انتخابات دارید مردم را شلوغ نکنید عزیزم انتخابات دیگه تموم شد و پرونده اش بسته شد خوب یابد ---واگر هم تخلفی صورت گرفته باشه رسیدگی کار شما نیست انتخابات خودش ساز وکار خودشو داره (عزیزم شما امام جمعه کلان شهر نیستید امام جمعه قلعه رییسی است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.