کد خبر: ۱۳۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: هفت نفر از کارکنان این شرکت که در ارتفاعات کوه‌های اطراف شهرستان گناوه از توابع استان بوشهر گرفتار شده بودند، از سوی اداره ایمنی و آتش نشانی این شرکت نجات یافتند.

شهباز صفری در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن هفت نفر از کارکنان شرکت نفت در ارتفاعات کوه‌های شهرستان گناوه بالگرد نفت گچساران به همراه نیروهای ایمنی این شرکت به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: این افراد برای نقشه برداری به کوه‌های واقع در منطقه گناوه در بخش گلخاری رفته بودند که به دلیل گرمای شدید و نبود جاده دسترسی دچار گرمازدگی شده بودند.

صفری ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده یک تیم پزشکی نیز برای نجات این افراد از منطقه گوره به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم اعزامی بالگرد و تیم پزشکی نفت پس از مشاهده این افراد موفق شدند در 2 نوبت از طریق بالگرد افراد مورد نظر را به گناوه اعزام کنند.

وی ابراز کرد: یک نفر از این افراد به دلیل گرمازدگی شدید به وسیله آمبولانس به بیمارستان گناوه اعزام شد و در حال حاضر حال عمومی هر هفت نفر رضایت بخش است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ممو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
رفته بودن شکار نقشه برداری کجا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.