کد خبر: ۱۳۷۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۶:۴۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
توسط رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد؛
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: موضوع همچنان در هیات عالی نظارت استان در حال بررسی است و تاکنون نظری در زمینه تایید و یا ابطال و یا بازشماری مجدد آن اعلام نکرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فتح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به انتشار خبری در برخی سایت‌های محلی استان مبنی بر ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک و بازشماری رأی شورای شهر چرام، اظهار کرد: این اخبار صحت ندارد و انتخابات شورای شهر لیکک به تایید هئیت اجرایی و نظارت این شهرستان رسید که البته پس از اعتراض برخی از نامزدهای انتخاباتی شورای این شهر موضوع به هئیت عالی نظارت استان ارسال شده است و منتظر اعلام نظر این هئیت نیز هستیم.

وی تصریح کرد: البته برخی از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر لیکک نسبت به این تصمیم و بروز تخلفاتی در انتخابات اعتراضاتی داشتند که به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان ارجاع شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: موضوع همچنان در هیات عالی نظارت استان در حال بررسی است و تاکنون نظری در زمینه تایید و یا ابطال و یا بازشماری مجدد آن اعلام نکرده اند.
محمدی همچنین خبری مبنی بر بازشماری مجدد تمامی صندوق های آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چرام را در برخی سایت‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی تکذیب کرد و ابراز داشت که این موضوع نیز در حال بررسی در هیات عالی نظارت استان قرار گرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت که ستاد انتخابات استان نیز در اسرع وقت نتیجه بررسی ها و نظر نهایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رساند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ملا بخشو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
اگر دنبال حق وحقوق مردم هستید باید باطل بشه من عضو صندوق بودم والله دزدی شد به وفور
و تخ
انصافا خلیل دانشی با اون سوابق
کجا میتونست با رای سالم شورا بشه
شهروندبهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
تنها کارخوب دولت اینکه انتخابات شورای شهرلیکک راباطل کندتابه دست اندرکاران اعتمادبشه ولله حقش ابطال
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
ابطال انتخابات لیکک حفظ ابروی نظام است تا اعتماد مردم برگردد ااخه انتخابات نبود افتضاحات بود افتضاح
راهخدا
|
France
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
خدا را شاهد میگیرم که انتخابات این دورشورای شهر در لیکک بهمئی یکی از افتضاح ترین و بی بند و بارترین انتخابات تاریخ این منطقه و شهرستان بود وبیش از شصت درصد مردم رای ندادن یعنی تعرفه گیر نیومد که رای بدن و اعضای شعب و بعضی لیدرای کاندیداهای خاص با هماهنگی همدیگه همون اول صبح تا ساعت ده ترتیب تعرفه را دادن و مردم پشت درهای بسته در اون گرمای طاقت فرسا دلخوش به این بودن که الان در باز بشه و بتونن داخل بشن و رای بدن اما خبری نبود که نبود و دیگر هیچ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.