تاریخ انتشار:۱۴:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: پیوستن دو بازیکن جوان و با استعداد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به تیم های لیگ برتری فوتبال این باشگاه به سکوی صعود جوانان تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با پیوستن دو بازیکن جوان و با استعداد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به تیم‌های لیگ برتری فوتبال این باشگاه به سکوی صعود جوانان تبدیل شده است.
براساس این گزارش، سهیل صالحی و عباس عامری دو بازیکن جوان و آینده دار فصل پیش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با امضاء قرارداد رسمی به تیم‌های سیاه جامگان و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر پیوستند.
سهیل صالحی جوان گچسارانی که از محصولات رده‌های پایه باشگاه نفت و گاز گچساران است پیش از این نیز سابقه حضور در تیم ملی فوتبال جوانان کشور را نیز داشت و این بار با قراردادی دوساله به سیاه جامگان مشهد پیوست.

 گفتنی است،عباس عامری بازیکن خوزستانی فصل پیش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با اعتمادی که از سوی اعضای کادر فنی نفت و گاز گچساران به سوی خود جلب کرده، توانست شایستگی‌های خود را در این تیم نشان دهد و مورد توجه کادر فنی تراکتورسازی تبریز در فصل 97-96 قرار گیرد.
شنیده‌های حکایت از آن دارد که علاوه بر این بازیکنان جوان سایر بازیکنان جوانان فصل پیش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از جمله یحیی رحمانی، حسین حجازی‌پور نیز پیشنهاداتی خوبی از تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.