تاریخ انتشار:۰۰:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج:
عصر دنا: مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: بر اساس داده‌های آماری از هر سه نفر ساکن در مناطق شهری یاسوج یک نفر از تاکسی استفاده می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سجاد بهرامی ظهر امروز در نشست مدیران شهری یاسوج افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهند که دانش‌آموزان، کارکنان و خانواده‌ها به ترتیب بیشترین شمار استفاده‌کننده از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی را تشکیل می‌دهند.

وی اظهار داشت: بر این اساس روزانه ۴۰ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل تاکسی در مناطق شهری یاسوج جا به جا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: هم‌اینک یک‌هزار و ۴۸ دستگاه تاکسی شناسنامه‌دار، کار حمل و نقل شهروندان در یاسوج را به صورت شبانه روزی ​بر عهده دارند.

  بهرامی افزود: برای ارائه خدمات به شهروندان یاسوجی ۱۴ نقطه شهری به ایستگاه سواره‌رو و تاکسی اختصاص یافته و ۳۱ خط تاکسی فعال شده است. بهرامی تاکید کرد: با این حال ناوگان تاکسیرانی بیشترین خدمات را در حوزه حمل و نقل درون شهری یاسوج بر عهده دارند.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: کلاس‌های آموزشی برای آشنایی رانندگان تاکسی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تکریم شهروندان برگزار شده که ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی را به دنبال داشته است.

این مسئول در شهرداری یاسوج تصریح کرد: تقویت ناوگان تاکسیرانی، ارتقاء خدمات ویژه به شهروندان و نوسازی کامل ناوگان تاکسیرانی از جمله طرح‌های در دست اجرای این سازمان است.

شهر یاسوج ۱۴۰ هزار جمعیت دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.