تاریخ انتشار:۰۰:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
حاشیه‌نگاری از یک انتخابات ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد
عصر دنا: موسی‌پور که در این جلسه تنها دو راي از مجموع کل آرا کسب کرده بود رأی خود را شرافتمندانه دانست و گفت: رأی‌گیری و انتخابات مجمع کوهنوردی مهندسی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی امروز برگزار شد که آغاز آن بسیار رمانتیک و پایانی دراماتیک داشت.

حضار و کاندیداهای این هیأت که با نرم‌خویی و ملایمت جلسه را آغاز کرده بودند در پایان با عصبانیت و تنش جلسه را ترک کردند.

در این نشست که با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی برگزار شد کرامت امیری و موسی‌پور سرپرست سابق و کاندیدای کنونی این دوره از انتخابات پس از شکست موسی‌پور جلسه را ترک کردند و البته حاشیه‌هایی در بیرون از مجمع نیز اتفاق افتاد.

موسی‌پور که در این جلسه تنها دو رای از مجموع کل آرا کسب کرده بود رأی خود را شرافتمندانه دانست و گفت: رأی‌گیری و انتخابات مجمع کوهنوردی مهندسی شده بود.

در حالی که رئیس فدراسیون این انتخابات را یکی از بهترین انتخابات‌های مجامع هیأت‌های کوهنوردی در کشور می‌دانست اما رئیس هیأت کوهنوردی لنده معتقد بود آقای زارعی با این حرف خود به دنبال چوبکاری کردن اعضای مجمع کوهنوردی بوده است.

به نوشته فارس، علی شریعتی رئیس هیأت کوهنوردی لنده که مستقیما از صعود به یک قله به این جلسه آمده بود اظهار کرد: جلسه امروز ما شروع خوبی داشت اما پایان آن جالب نبود.

وی گفت: قبلا مسائل سیاسی در ورزش از تهران شروع می‌شد و به استان‌های کوچکی مثل ما می‌رسید اما اکنون وضع فرق کرده و سیاسی‌کاری از ما به تهران منتقل می‌شود.

در پایان این نشست پر حاشیه محمود قلی‌پور از کارشناسان تربیت بدنی در آموزش و پرورش با رأی اکثریت مجمع به عنوان رئیس هیأت کوهنوردی استان انتخاب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار