تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: استاندارکهگیلویه وبویراحمد طی احکام جداگانه ای سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب را منصوب کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در این احکام جداگانه آمده است:


جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست

با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری  منصوب می شوید.
امید است با استعانت خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العلی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

سید موسی خادمی
استاندار
 
 
*جناب آقای  محمد صدقی اصل  عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج
با عنایت به صلاحیت علمی و به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب تعیین می شوید.
در بخش دیگری از حکم استاندار آمده است:  امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب و تخصص در انجام امور محوله موفق و موید باشید. لازم به توضیح  است که شرکت در کمیته ها و شورای مرتبط با کشاورزی، آب و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات به صورت  فصلی به اینحانب مورد نظر است.

سید موسی خادمی
استاندار
 

گفتنی است در نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری،مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از کارکنان حوزه اقتصادی ظهر امروز در سالن شماره دو برگزار شد نخستین سرپرست اداره کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری معرفی شد.
مجید محنایی در این نشست گفت: در سالی که از سوی رهبر انقلاب با نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بیش از 70 درصد فعالیتهای دولت در بخش اقتصادی و در راستای تحقق شعار سال و توانمند سازی خانواده ها و ریشه کن سازی معضل بیکاری خلاصه می شود
وی استان کهگیلویه وبویراحمد را دارای ظرفیتهای عظیمی در حوزه های مختلف برشمرد و افزود: باید با معرفی این ظرفیتها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه رشد و پیشرفت همه جانبه استان و معرفی آن را فراهم کرد.
در پایان این نشست حکم سید حشمت الله صمیمی دوست از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تقدیم وی شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.