تاریخ انتشار:۰۱:۱۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه این آتش سوزی از ساعتی پیش آغاز شده است گفت: انتظار می‌رود در صورت امکان اقشار مختلف مردم برای خاموش کردن آتش و جلوگیری از روند آتش سوزی با کارکنان منابع طبیعی همکاری کنند.
عزت‌الله بهشتی با ابراز گلایه از کمبود امکانات برای مهار آتش سوزی جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: جنگل‌های استان به دلیل کمبود امکانات در آتش می‌سوزند.
وی با بیان اینکه علت آتش سوزی و میزان خسارت هنوز مشخص نشده ادامه داد مطابق ماده 47 قانون حفاظت‌ از جنگل‌ها و مراتع هر شخصی در جنگل آتش‌سوزی ایجاد کند به حبس  از 3 تا 10 سال محکوم می‌شود.
ارتفاعات تولگهی در فاصله 10 کیلومتری شهر چیتاب واقع شده است.شهر چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد در 35 کیلومتری یاسوج مرکز استان قرار دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.