کد خبر: ۱۳۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باشت نسبت به عزل ناگهانی خود واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رحیم خردمند کرد: آقایان مدیرکل میراث فرهنگی استان و مجموعه مدیران ارشد شهرستان باشت تصمیم گرفتند به دلیل مسایل سیاسی و جناحی که همفکر و هم عقیده آنها نبودم مرا عزل کنند و این مدیران اعلام کردند که در انتخابات همگام و هم عقیده ما نبودید و از دست شما ناراحت هستیم.

وی بیان کرد: دیشب ساعت 11 زنگ زدند و ساعت 7 صبح که در محل کار حاضر شدم دو تا از معاونین مدیران کل و حراست برای اعلام عزل بنده و معارفه سرپرست جدیداداره میراث فرهنگی باشت حضور داشتند.

این مسئول با اظهار گلایه از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد شهرستان باشت گفت: این مدیران قبلا برای عزل بنده چیزی اعلام نکرده بودند و ما را غافلگیر و به صورت ضربتی عمل کردند و حتی تودیع و معارفه ای به حرمت سازمان و فردی که جایگزین می شود برگزار نکردند.

خردمند ابراز داشت: حتی به بنده اجازه ندادند که درباره اقدامات صورت گرفته در طول دوران خدمتم گزارش عملکردی ارائه بدهم.

این مدیر معزول باشتی عنوان کرد: بعداز 10 سال خدمت صادقانه به دلایل سیاسی بازی مرا برداشتند و یکی از نیروهای لیسانس قراردادی گچساران به نام مندنی زاده را به جای بنده معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه حاج فرهاد محمدی معاون فرماندار بیشتر به دنبال عزل بنده بودند و در یک کلام به خاطر همگام نبودن و هم عقیده نبودن مرا برداشتند، گفت: البته طبق برخی شنیده ها فرماندار و معاونین، مدیرکل میراث فرهنگی استان، سیاسیون و نیروهای دفتر تاجگردون خواستند که بنده عزل شوم .

خردمند عنوان کرد: هدف در جامعه خدمت است و در طول 10 سالی که در باشت بودم جز خدمت بی منت، صادقانه و خالصانه هدفی نداشتم و به مدیران ارشد توصیه می کنم کسانی که در راستای اهداف سازمان خود و نظام گام برمی دارند نباید فدای سیاسی بازی شوند و باید بمانند و خدمت کنند و با تفکری که اینها در پیش گرفته اند هم افراد و هم جامعه دچار ضرر می شوند.

صبح امروز و طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد "صادق مندنی‌زاده" بعنوان رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باشت منصوب شد./ صبح زاگرس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ممو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
رحیم جان ناراحت نشو دنیا همینه - ولی باشت مگه چقده که مدیران ارشد داشته باشه بی خیال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.