کد خبر: ۱۳۶۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
نماینده کهگیلویه بزرگ
عصر دنا: نماینده کهگیلویه بزرگ با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری، به دستاوردهای خود برای مردم بهمئی در حوزه ورزشی و عمرانی پرداخت و گفت:تمرکز ویژه در بحث اشتغال زایی دارم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عدل هاشمی پور در مراسم کلنگ زنی چند طرح راه و معابر شهرستان بهمئی با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری، به دستاوردهای خود برای مردم بهمئی در چند حوزه ورزشی و عمرانی پرداخت و گفت:از این به بعد می خواهم برای اشتغال کارهای اساسی کنم.

وی با تسلیت بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تقدیر از دست اندرکاران انتخابات، تصریح کرد: تشکر ویژه از مردم که بنا به توصیه مقام معظم رهبری پای صندوق های رای آمدند و  یک بار دیگر صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به مرحله بروز و ظهور رساندند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:کارهای خوبی در حوزه ورزش و عمران برای شهرستان بهمئی صورت گرفت ؛بهسازی آسفالت 22 روستای شهرستان را داریم، 8میلیارد و 250میلیون تومان در امر ورزش اعتبار کسب کردیم که پیمانکاران مشخص شد و دارند مشغول به کار می شوند .

هاشمی پور با تقدیر از همکاری وزارت نفت، افزود: امروز هم حدود 5میلیارد تومان بهسازی و آسفالت 9 خیابان شهر لیکک را داریم که کلید این پروژه زده شد و  اعتبار این پروژه ها همگی از حوزه نفت است و در حال حاضر بودجه کافی دارند .

وی خاطرنشان کرد: اتفاق خوب دیگری که امروز رخ داده است، تجهیز کارگاه جاده لیکک به جایزان است ؛ 2و نیم میلیارد تومان سال گذشته و 2میلیارد تومان در سال جدید اعتبار در نظر گرفته شد که امیدواریم با یک زمان بندی مناسب این اعتبار جذب شود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:سعی می کنیم از این به بعد بیشتر در کنار مردم باشیم و زمان بندی برای پروژه ها تهیه کنیم و به دنبال منابع اشتغال زا باشیم.

وی افزود: از همه این ها مهم تر تلاشی بود که برای پرداخت عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی بهمئی صورت گرفت که با قولی که از وزیر نفت گرفتم، این اعتبار به صورت قسطی به حساب شهرداری لیکک واریز می شود و برای اولین بار مبلغ 550میلیون تومان به عنوان اولین قسط این عوارض به حساب شهرداری لیکک واریز شد.

هاشمی پور خطاب به مسئولان گفت:شما 40سال عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی شهرستان بهمئی را که حق مردم بود، دریافت نکردید که من تاسف می خورم که به جای این همه دعوای سیاسی دنبال دریافت این عوارض نبودید.

وی تاکید کرد:با وزیر نفت صحبت کردم و گفتم از 18 سال پیش که شهر لیکک شهرداری داشت باید عوارض نوسازی پرداخت کنید و به مجموعه شهرداری و شورای شهر لیکک گفتم که عوارض را محاسبه و آنالیز کنید تا مردم به حق خود برسند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:این طور نیست به راحتی بتوان اعتبار از وزارت نفت بگیریم، باید از اهواز تا تهران تلاش کنیم و پاراف بگیریم.

وی با اشاره به تماس های بی شمار مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای درخواست اشتغال، افزود: از اهواز تا بهمئی 275 تماس بدون پاسخ داشتم که بیشتر آنها خواهان اشتغال هستند؛ بنده هم دنبال کارهای اشتغال زا برای مردم هستم . گاهی مردم فحش می دهند که چرا جواب ما را نمی دهید.

هاشمی پور در ادامه افزود: فرهنگ غلطی را باب کردیم که برای کوچکترین کار با نماینده تماس بگیریم، گاهی فردی برای انجام کار هنوز به فرمانداری یا شهرداری مراجعه نمی کند و به نماینده زنگ می زند که با مسئول تماس بگیر که کار ما را حل کند، این فرهنگ غلطی است.

وی تاکید کرد: خدا را شاهد می گیریم تنها نماینده ای که درصحن علنی مجلس تلفنش زنگ می خورد، منم که یکبار به من تذکر دادند که موبایلت را خاموش کن و وارد مجلس شو.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده پریروز 352 نفر مراجعه کننده داشتم، سالن طبقه چهارم در مجلس به طور کامل پر بود و من در قرار ملاقاتها رکورد زدم ؛بقیه نماینده ها چنین مراجعه کننده ای نداشتند.

وی ادامه داد: این حامل یک پیام بود که آیا من هم برگردم و مانند گذشتگان دنبال کار فردی باشم؟این کار درستی است؟آیا نباید دنبال کار اساسی باشم؟

هاشمی پور تصریح کرد: پتروشیمی دهدشت همینطور زمین ماند، کارخانه سیمان سپو بعد از 6سال چه شد؟6سال فقط در آن هندوانه می کاشتند اما من 82جلسه در بانک مرکزی گذاشتم، چند بار با چینی ها چند بار نشست داشتم و آنها را پای کار آوردم  و الان جماعتی آنجا نان می خورند.

وی با بیان اینکه دنبال مسئولیت نیستم و برای کارکردم آمدم، گفت: عده ای می خواهند چوب لای چرخم بگذارند اما نمی دانند من چرخ ندارم و با دعای خیر مردم به پیش خواهم رفت.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم بدانید از این به بعد کارهای اساسی برای اشتغال زایی در دستور کار بنده حقیر است ؛معدن سیلیستین را مطالعه کردم، مجموعه برایش مشخص کردم و برای توسعه معادن گچ بهمئی برنامه دارم .

وی افزود:بحث پتروشیمی شهر لیکک را که توجیه اقتصادی هم دارد، دارم پیگیری می کنم.

هاشمی پور در پایان سخنان خود خاطب به مسئولان، گفت:به جای سیاسی کاری و چپ و راست بازی به داد بهمئی و جوانان بیکار بهمئی برسید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
این صحبتها همه در شبکه دنا بود نه در بهمیی اقای عصر دنا
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
اون ازاقای موحدکه16سال نماینده مردم بودوهیچ کاری برای ابادانی شهرنکردن اینم ازشمااقای هاشمی لطفاشعار روبزاریدکناربا مردم صادق باشیدلطفا
پیروخط ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
آقای هاشمی دغدغه شما جوانان نیست. شما در انتخاباتریاست جمهوری چون کاندیدای مورد نظر شما رای نیاورد و شکست خوردید، با این شعارها بدنبال اثبات این مسئله هستید که بیکاری در کشور وجود دارد تا رقیب زهر چشم بگیرید
چرا فقط این 4 سال ما مشکل بیکاری را از شما می شنویم
قبلا چرا اینقدر تو گفتار فعال نبودید
جوان دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
خواهشا چوب لای چرخش نکنید که او چرخ ندارد بذارین کارش را بکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
بابا جمع کن الت دست چند نفر شدی هی حرف می زنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
ما از بینوایی رخم زرد نیست غم بینوایان رخم زرد کرد من نیاز مادی ندارم ولی جوانان را بیکار ودست تهی میبینم وکسی هم مثل عدل هاشمی نماینده باشد بیکاری پیش کش جوانان افسرده وبعد به دنبال مواد میروند واین دیگه برای همه ثابت شده گچساران شده مثل کشورهای اروپا یی سرسبز امکانات تفریحی مردمی شاد وغیره.......از دهدشت مخروبه ای بیش نمنده چون هیچ کس سر جای خودش نیست جوانان تحصیل کرد ه ما در استان های دیگه مشغول بکارند وخیرشون به اون استان ها میرسه عدل مونده با دهدشتی مخروبه که حتی از داشتن هتلی تمیز وشیک برای گردشگران محروم است پس وای بر ما که چنین کسی را به عنوان نماینده به خانه ی ملت فرستادیم شرمنده میشوم از چنین انتخابی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
مردم نماینده دارن ماهم نماینده داریم نه علمی نه سوادی نه بیانی هیچ اندر هیچ ای کاش حاج اصغر حبیبی نماینده بود حداقل بابیان خوبی که داشت میتونست کارها را پیش ببره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار