تاریخ انتشار:۱۸:۴۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه و جاده گچساران گوره و رگ سفید هفته آینده بطور موقت مسدود خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدعلی علیمردانی روز پنجشنبه در نشست انسداد جاده گچساران، بی‌بی حکیمه و گناوه افزود: این جاده به منظور انجام عملیات راهسازی و با هدف ساخت، تعریض و بهسازی مسدود می شود.
وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند می توانند در این مدت از جاده جایگزین استفاده کنند.
علیمردانی افزود: بعد از احداث و بهسازی این محور تمام علائم راهنمایی و رانندگی از سوی اداره راهداری گچساران در این جاده نصب خواهد شد.
وی اظهار کرد: تعریض و بهسازی این جاده یکی از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است.
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دولت تدبیر و امید برای ساخت، تعریض و بهسازی راههای ارتباطی این استان از جمله جاده های چرام و گچساران اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی جاده، تأمین رفاه و آسایش مردم از اهداف اصلی این طرح‌هاست.
علیمردانی با بیان اینکه بخشی از تاسیسات شر;ت بهره برداری نفت و گاز در این محور ارتباطی است، گفت: ساخت، تعریض و بهسازی این جاده بخشی از مسئولیت شرکت نفت است که باید در این راستا خوب کار کند.
وی طول این جاده ارتباطی را 52 کیلو و 600 متر ذکر کرد و اظهار داشت: این طرح به چهار قطعه تقسیم شده و هر قطعه از سوی یک پیمانکار مجرب ساخت و بهسازی خواهد شد.
علیمردانی اظهار کرد: قطعه چهارم این طرح به دلیل برآورد هزینه به مناقصه گذاشته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قطعه اول این طرح به طول 12 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 15 درصد در حال اجراست.
وی میزان اعتبار این قطعه را بیش از 200 میلیارد ریال ذکر کرد.
علیمردانی تصریح کرد: ساخت و بهسازی قطعه سوم جاده گچساران - بابا کلان - بی بی حکیمه به طول 10 کیلومتر و پیشرفت فیزیکی 12 درصدی و اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال در حال اجراست.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعه چهارم این طرح به طول پنج کیلو و 600 متر و با پیشرفت 12 درصدی و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در حال اجراست.
وی بیان کرد: برای احداث و بهسازی هر قطعه از این طرح بیش از چهار ماه پیش بینی شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.