تاریخ انتشار:۱۵:۳۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام ادارات استان بیش از پیش فعال شود و نماینده این ستاد‌ به صورت جدی تر پیگیر موضوعات مربوطه در ادارات باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فتاح محمدی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: توسعه نشر معروفات و مقابله با منکرات وظیفه ملی، دینی و امری همگانی بوده زیرا که دوام و پایداری جامعه اسلامی برپایه این فرضیه الهی است.

وی عنوان کرد: مذهب و دین است که می‌‌تواند درامنیت، آرامش و در رفاه مردم تأثیرگذار باشد و طبیعتا با این نگاه باید در خصوص ترویج معروفات و مقابله با منکرات تلاش وهمکاری کرد.

محمدی با بیان اینکه قوام و دوام جامعه اسلامی بستگی به میزان تحقق امر به معروف و نهی از منکر دارد، ابراز کرد: براساس تکلیف دینی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش کند تا زمینه امنیت اخلاقی و اجتماعی در حفظ و تحکیم باورهای دینی گسترش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گاه نباید نگاه تقابلی داشت.

محمدی با اشاره به اینکه بیان معایب و اشکالات منکرات هم ضرورت دارد و اما به روش خاص آن، یادآور شد: اگر فرهنگ غنی ما رنگ عوض کند، حیات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی  و هویت ملی ما دچار خودباختگی می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام ادارات استان بیش از پیش فعال باشد و نماینده این ستاد‌ به صورت جدی تر پیگیر موضوعات مربوطه در ادارات بوده و گزارشات خود را در این زمینه ارائه دهند.

محمدی تصریح کرد: براین باوریم و سعی‌مان هم براین است که با هم افزایی توانمندی‌های فکری برای عرصه فرهنگی، عبادی و اجتماعی بکار گرفته شود تا با همدلی، همراهی، محبت و دوستی بتوان ارزش های دینی را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه حکومت ما حکومت دینی بوده که دستورالعمل مبانی آن مبتنی بر مبانی اعتقادی و کتاب قرآن است، افزود: همه موظف هستیم که زمینه و بستر را برای آشنایی با درک مفاهیم قرآنی فراهم کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم از بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌ها قطعا نگران می‌شوند، گفت: اگر ارزش‌های اخلاقی و رفتاری در جامعه بیشتر مورد توجه باشد، امنیت اجتماعی به خوبی محقق می‌شود.

برچسب ها: فتاح محمدی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.