کد خبر: ۱۳۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: برخی از سپرده گذاران موسسه مالی توسعه در یاسوج مقابل شعبه این موسسه در خیابان مطهری تجمع کردند به‌گونه‌ای که ترافیک شدید در این خیابان را به همراه داشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): تجمع کنندگان با بغض‌های در گلو گیر کرده خواهان رفع مشکلات بوجود آمده توسط مدیران استانی و کشوری شدند و از مسئولان خواستند از خواب بیدار شده و نسبت به مردم بی تفاوت نباشند.

یکی از سپرده‌گذاران توسعه در یاسوج به تسنیم گفت: مبلغی پول بعد از سال‌ها زجر و کارگری برای انجام عروسی فرزندم پس انداز داشتم که در این موسسه سپرده کردم که بعد از ماه مبارک رمضان عروسی پسرم را انجام دهم.

یکی دیگر از مشتریان توسعه با انتقاد از بی توجهی دولت افزود: من مانده‌ام دولتی که شعار با مردم بودن و رفع مشکلات ولی نعمتان را سر می‌‌دهد چگونه نسبت به مشکلات پیش آمده بی خیال و بی توجه است.

وی ادامه داد: من مانده‌ام چگونه یک مغازه در شهری حتی در صورتی نام آن با موازئین شرعی و عرفی مغایرت دارد اماکن در کمترین زمان ممکن تذکر جمع آوری می‌دهد ولی موسسه‌ای که چندین سال در تابلوی آن نوشته بود تحت نظارت بانک مرکزی، دولت نسبت به آن بی توجه است.

این مشتری موسسه توسعه در حالی اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: این موسسه از هر طریق ممکن دنبال جذب مشتری بود به گونه‌ای که از نوعروسان و نو دامادها می‌خواستند تسهیلات دریافتی ازدواج خود را در توسعه سرمایه گذاری کنند تا مجدد وام ازدواج دریافت کنند.



ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
مسئولیت دولت در نظام جمهوری اسلامی چیست؟ این افراد به خاطر دریافت سود بیشر در موسسات نه چندان معتبر سرمایه گذاری کرده اند و اکنون که با مشکل مواجه شده اند دولت را مقصر می دانند هر کس سود بیشتر می خواهد باید ریسک بیشتری را قبول داشته باشد و در مقابل سود احتمال ضرر هم وجود دارد . مطبوعات همه مشکلات را به دولت منتسب می کنند. این رویه ورشکستگی دولت را به دنبال دارد.مردم خودشان مسئول تصمیمات اقتصادی خود هستند نباید در جامعه تبلیغ شود که مسئولین دولتی کوتاهی کرده اند.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
برادر انصاری حرف شما منطقی نیست .اتفاقا دولت باید پاسغگو باشد چون دولت مجوز صادر کرد مردم هم اعتماد کردند مگه دنبال منفعت بیشتر رفتن ذنب لا یغفر است .چطور دولت به عنوان مثال وزارت صنعت ومعدن نسبت به نصب تابلوی من وتو بر سر در یک ساندویجی سریعا واکنش نشون میده وان تابلو رابه جهت ترغیب همین مردم به شبکه تلویزیونی خارجی من وتو پایین میاره مسئولیت داره اما نسبت به تاسیس یک موسسه که عامه مردم ان را بانک میپندارند حساس ومسئول نباشد . اتفاقا دولت ها هم شرعا وهم قانونا بدهکار مال باختگان ومسئول پاسخگویی خواهد بود . باز هم داریم از این دسته بنگاهای اقتصادی که دی یا زود این مسیر را خواهند پیمود .پس مردم مواظب باشید ودولت تا دیر نشده اقدام کنید
قلندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
منه کارگر چه گناهی دارم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.