تاریخ انتشار:۱۵:۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج:
عصر دنا: منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: گمانه‌زنی انتخاب شهردار یاسوج در فضای مجازی صحیح نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی اکبری‌تبار پیش از ظهر امروز در جمع شماری از کارشناسان حوزه شهری یاسوج اظهار کرد: با آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کلیات بازنگری طرح جامع شهر برای تصویب در صحن علنی شورا به رأی گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: نبود طرح جامع شهری چالش بزرگ بر سر راه توسعه زیرساخت‌های شهر یاسوج است.

اکبری‌تبار تاکید کرد: نبود این طرح باعث شده تا شهر یاسوج بی‌قواره توسعه یابد و مشکلاتی برای مدیریت شهری ایجاد شود.

عضو فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ادامه روند فعلی برای شهر یاسوج نگران کننده است زیرا توسعه شهر بر اساس سلیقه به دور از کار کارشناسی است.

اکبری‌تبار از تند شدن آهنگ مهاجرت به یاسوج خبر داد و افزود: مهاجرت  برای شهر یاسوج یک فرصت است و در بخشی می‌تواند  تهدیدی برای این شهر گردشگری باشد.

وی گفت: افزایش ساخت و سازها و به دنبال آن فراهم شدن زمینه‌های کار و اشتغال و سرمایه‌گذاری کلان با دعوت از سرمایه‌گذاران از مولفه های مثبت ناشی از مهاجرت به یاسوج است.

اکبری‌تبار اظهار داشت: در صورت نبود عزم راسخ مدیران اجرایی این فرصت تبدیل به تهدید شده و مسائلی نظیر ترافیک، مشکلات بهداشتی، اعتیاد، خودکشی و سرقت در اطراف شهر به موقع می‌پیوندد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج برنامه‌ریزی برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی را از راهبردهایی برشمرد که در اولویت شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی افزود: شکل گیری مناطق حاشیه‌نشین در اطراف شهر یاسوج ناشی از عدم برنامه‌ریزی درست از سوی مسؤولان استانی است.

اکبری‌تبار به ادامه روند فعلی ساختار اداری و انضباط مالی​ در شهرداری یاسوج تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ساختار اداری و انضباط مالی دو مولفه مهم در حوزه شهرداری یاسوج است که به درستی انجام شده و باید ادامه یابد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در خصوص فعالیت‌های شرکت خدمات دهنده و مشکلات حفاری‌های سلیقه ای گفت: باید با محوریت استاندار مدیریت یکپارچه شهری به صورت محلی در یاسوج ایجاد شود.

وی افزود: با شکل‌گیری این مدیریت عملاً از حرکت‌های سلیقه‌ای شرکت‌های خدمات دهنده در تغییر نما و منظر شهری جلوگیری می‌شود.

اکبری‌تبار بیان کرد: هم اینک شرکت‌های خدمات دهنده بدون در نظر گرفتن عواقب و مشکلات اقدام به ارائه خدمات و تخریب آسفالت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این نابسمانی باعث نارضایتی شهروندان و گله مندی آنان شده است.

اکبری‌تبار ایجاد خانه‌های فرهنگ در محلات، ایجاد پارک‌های محله در شهر و حاشیه شهر، ادامه نهضت آسفالت و جدول گذاری معابر، تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شهری از جمله راهبردهایی برشمرد که در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پیگیری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تعهد، تخصص و برنامه‌ریزی را سه مولفه مهم در انتخاب شهردار دانست.

وی افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی حرکت‌های خوبی در شهرداری یاسوج انجام شده و باید ادامه یابد.

اکبری‌تبار برخی گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی در خصوص انتخاب شهردار را تکذیب کرد.

وی تصریح کرد: هنوز منتخبان شورا هیچگونه جلسه‌ای با هم نداشتند.

برچسب ها: علی اکبری‌تبار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.