تاریخ انتشار:۱۱:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: در این مراسم تاخیر زیادی در حضور مسئولین بوجود آمد که موجب ناراحتی مسئولین برپایی نمایشگاه شد. اما دلیل تاخیر نماینده بویراحمد و دنا ،تداخل برنامه های در حال اجرا در شهرستان بود
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نمایشگاه صنایع دستی عصر امروز و با حضور مسؤولان، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از هنرمندان و با حضور 19 استان در شهر یاسوج افتتاح شد.

محمود باقری در آیین افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با تعداد 53 غرفه و با حضور تعداد 100 نفر از هنرمندان صنایع دستی برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه از امروز 21 شهریور تا 27 شهریور برپا بوده و مردم و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 عصر تا 10 شب از این نمایشگاه واقع در در جاده شرف‌آباد یاسوج دیدن کنند.

این مسؤول گفت: رشته‌های حصیربافی، کپوربافی، صدف‌های دریایی، زیورآلات سنتی، خراش روی شیشه، قلم‌کاری، سفال و سرامیک و مصنوعات چرمی و چوبی در این نمایشگاه داریم.
 
غلام محمد زارعی ،نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا این نمایشگاه را افتتاح کرد و در هنگام قیچی کردن روبان افتتاحیه گفت: امیدوارم  محل نمایشگاه بزرگ یاسوج هر چه زودتر به بهره برداری برسد و از این به بعد نمایشگاه ها در محل اصلی آن برگزار شود.
حاشیه های مراسم
در این مراسم تاخیر زیادی در حضور مسئولین بوجود آمد که موجب ناراحتی مسئولین برپایی نمایشگاه شد. اما دلیل تاخیر نماینده بویراحمد و دنا ،تداخل برنامه های در حال اجرا در شهرستان بود چرا که زمان اجرای مراسم افتتاحیه نمایشگاه همزمان شد با سخنرانی زارعی در آئین تجلیل از 170 نخبه دانش آموزی شهرستان بویراحمد.
امسال آنگونه که باقری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری می گفت تعداد استان های شرکت کننده کمتر شده است و دلیل آن هم برپایی همچنین برنامه ای در دیپر نقاط کشور است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار