تاریخ انتشار:۱۸:۰۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: شهردار یاسوج گفت: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز دو سوم ظرفیت و پتانسیل های تعریف شده گردشگری این شهر گردشگری بدون استفاده مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد علی جاوید روز یکشنبه در گفت و گو با این پایگاه خبری افزود: این ظرفیت ها در بخش های گردشگری، توریستی ، اقامتی و اشتغالزایی تعریف شده که دست نخورده باقی مانده است.

وی اظهار داشت: سیاست راهبردی شهرداری یاسوج فراهم کردن زمینه استفاده از این ظرفیت ها با مشارکت بخش خصوصی است.

شهردار یاسوج گفت: چشم انداز توسعه شهری یاسوج با محوریت شهرداری و مطابق با مولفه های تعیین شده کمک بزرگی به ارتقاء شاخص های شهری می کند.

وی افزود: شهرداری یاسوج در چهار سال گذشته کارنامه درخشانی از نظر کمی و کیفی به شهروندان ارایه کرده است.

جاوید ادامه داد: توجه به مناطق کم برخوردار، ارتقاء شاخص های شهری، احداث پروژه های مهم از موفقیت های شهرداری یاسوج است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه شهروند محوری و شهروند مداری از سیاست های راهبردی شهرداری است ،افزود: مشارکت شهروندان در امور شهری از جمله مولفه های موفقی است که تاکنون به اجرا در آمده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.