تاریخ انتشار:۱۸:۰۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: تعطیلی هفت ساعت در روز تنها پمپ سی ان جی شهرستان لنده علاوه بر نارضایتی متصدی جایگاه باعث اعتراض و نارضایتی مردم این شهرستان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شهرستان لنده در فاصله 34 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک پمپ بنزین در این شهرستان مشغول خدمات دهی به شهروندان لنده ای است.
با دوگانه سوز کردن خودروها و میل شهروندان به استفاده از خودروهای دوگانه سوز جایگاه داران نیز به سمت ایجاد جایگاه‌های  CNG در سطح شهرها به منظور خدمات دهی بهتر به شهروندان رفته‌اند که در چندین سال گذشته تنها پمپ بنزین شهرستان لنده نیز در همین راستا اقدام به راه اندازی جایگاه CNG در این شهرستان نموده است.

با شروع فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد شهرلنده میزان مصرف برق در این شهرستان گرمسیر دو یا چندین برابر می‌شود که به همین علت نیز تنها جایگاه CNG شهر لنده به مدت هفت ساعت از مدار خارج می‌شود و همین مسئله باعث رنجش خاطر متصدی جایگاه و اعتراض شهروندان لنده ای شده است.

محسن سلطانی متصدی تنها پمپ بنزین و جایگاه CNG لنده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن گلایه از شرکت توزیع برق گفت: کمتر از یک ماه است که به دلیل افت ولتاژ برق شهرلنده روزانه از ساعت 12 تا 17 دستگاه  CNG جایگاه را خاموش می‌کنیم که همین مسئله نیز باعث اعتراضات گسترده مردم شده است.
وی افزود: متأسفانه میزان افت به اندازی است که می‌تواند خسارات جدی به جایگاه و پمپ بنزین نیز وارد کند چرا که تزریق گاز به خودروها باید به افشار بالا صورت گیرد که مستلزم ولتاژ قوی است.
مسئول تنها پمپ بنزین و جایگاه CNG شهرلنده تصریح کرد: این مشکل از طریق فرمانداری، استانداری و معاونین استاندار و مسئولان شرکت توزیع برق استان پیگیری شد ولی تاکنون هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.
وی تاکید کرد: امیدواریم این مشکل هرچه سریع‌تر جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان برطرف شود تا کمتر شاهد اعتراضات شهروندان باشیم.

 

تصاویر تکمیلی: 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده
برچسب ها: لنده
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.