تاریخ انتشار:۱۵:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از خرید تضمینی حدود 50 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید نعمت‌الله روزبه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت که تا این لحظه میزان 43 هزار و 170 تن گندم معمولی و 6 هزار و 723 تن گندم بذری از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمدی خرید تضمینی شد.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان خرید از گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بوده که پیش‌بینی می‌شود امسال افزون بر 70 هزار تن از گندم‌کاران این استان به صورت تضمینی خرید شود.

روزبه ادامه داد که در سال گذشته مجموع گندم معمولی و بذری مازاد بر نیاز کشاورزان حدود 60 هزار تن بوده است که در مقایسه با سال‌های قبل از آن افزایش قابل قبول و روند صعودی امیدوارکننده‌ای داشته است.

استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از تولیدکنندگان اصلی گندم بذری کشور است که به 11 استان کشور، این محصول با کیفیت را صادر می‌کند.

گندم معمولی این استان نیز کیفیت بسیار بالایی دارد.

روند خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، همچنان در شهرستان‌های گرمسیری این استان ادامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار