تاریخ انتشار:۱۵:۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج همچنان بلا استفاده در گوشه‌ای از مرکز استان خاک می‌خورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ، ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج یکی از پروژه‌های بزرگ و عظیم ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که ورزشکاران امید زیادی برای ساختن و تکمیل آن داشتند.

ورزشگاهی که ده‌ها میلیارد تومان هزینه ساخت آن اشد و مردم انتظار داشتند که با خرج چنین اعتباراتی تکانی به ورزش استان داده شود.

تکمیل این ورزشگاه بزرگ مصادف با انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج شد تیمی که اگر مسؤولان به آن توجه می‌کردند اکنون یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور بود.

برای ساخت این ورزشگاه هزینه زیادی شد و تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا به سرانجام برسد اما همه آن تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند.

رسانه‌ها خبرها و گزارش‌های زیادی را در همین زمینه منتشر کردند اما امروز به عیان می‌بینیم که همه تلاش‌ها و هزینه‌ها بی‌نتیجه بوده است.

غبار رکود همچنان بر چهره ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج نشسته و بیش از 70 میلیارد تومان هزینه و اعتبارات اکنون در مرکز استان هیچ سود و حاصلی برای کهگیلویه و بویراحمد و عرصه ورزش آن ندارد.

پیشنهاد این است که برای جلوگیری از هدر رفت این همه هزینه لااقل یک تیم فوتبال در مرکز استان حمایت شود تا با حضور جوانان و علاقه‌مندان به ورزش در این استادیوم بزرگ، گرد رکود از چهره آن زدوده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.