کد خبر: ۱۳۵۶۷
تاریخ انتشار:۲۳:۰۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: یک سایت محلی با انتشار خبری از ورود حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور کشور صبح امروز به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از یک سایت محلی حسین فریدون بردار حسن روحانی رئیس جمهور کشور صبح امروز وارد یاسوج شده است .

این سایت خبری به نقل از منبع موثق نوشته است  برنامه بعدی حسین فریدون بعد از انجام امورات خود در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد، استان اصفهان است .

فریدون، برادر و دستیار ویژه حسن روحانی رئیس‌جمهور است.

سید محمد موحد پور مدیرکل دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با یکی از رسانه های محلی گفت: سفر حسین فریدون برادر حجت‎الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به این استان از اساس کذب است.

اما آنچه از شواهد پیداست حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز سرزده وارد فرودگاه یاسوج شد و در سکوت رسانه ای مورد استقبال جمعی از شخصیت های اداری قرار گرفت.

هنوز پیرامون هدف این سفر از طرف مسئولان هیچگونه اطلاع رسانی نشده است ولی آنگونه که شاهدان عینی نقل می کنند وی به همراه خانواده بوده که بلافاصله یکی از مدیران دولتی کیف و وسایل وی را تحویل گرفته و سوار بر یک دستگاه خودرو به مکان نامعلومی رفته اند.

منبع:صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.