تاریخ انتشار:۱۱:۱۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمداز تشکیل اکیپ‌های بازدید شبانه از تاسیسات آبرسانی یاسوج و مادوان در ماه رمضان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج، با اشاره برنامه‌های پیش‌روی آبفای استان همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان برای خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان در این ماه و مدیریت شبکه توزیع آب  اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منظور مدیریت توزیع آب و رضایت شهروندان در ماه رمضان کشیک‌های شبانه‌روزی شامل معاونت‌ها و مدیران مجموعه آب و فاضلاب تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: با تشکیل این کشیک‌ها و بازدیدهای مداوم از تاسیسات آب شرب شهرهای استان به خصوص در شهرهای یاسوج، مادوان و روستاهای اقماری نسبت به رفع مشکلات احتمالی  و آبرسانی به موقع تصمیمات و اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید منظم شبانه‌روزی  از تاسیسات، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و به موقع در مواقع اضطراری را از مزایای تشکیل تیم‌های کشیک و بازدید شبانه از تاسیسات آبرسانی دانست و گفت: در دو سال اخیر تشکیل این تیم ها در شهرهای  یاسوج و مادوان توسط آبفای استان نقش موثری در مدیریت شبکه آب در ماه رمضان داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان تمامی همت خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان  در ماه رمضان به کار خواهد بست تصریح کرد: شهروندان هرگونه کمبود و قطعی آب را از طریق سامانه 122 اطلاع‌رسانی کنند تا اقدامات فوری در زمینه رفع مشکلات آبرسانی و کمبود آب انجام گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار