کد خبر: ۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار:۲۲:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: از آتش شوزی در کارخانه ذوب آهن باقری در بامداد امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست که بر اثر آن ۶ نفر دچار سوختگی شدید شدند که به شهرهای شیراز و اصفهان منتقل و ۳ نفر دیگر نیز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.

پژمان نیک اقبالی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر یاسوج گفت: ساعت 2:45 صبح امروز دقیقه امروز در پی گزارشی از اتش سوزی در کارخانه ذوب اهن آقای باقری ماموران آتش نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رساندند و اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

محمد رستمی با بیان اینکه آتش سوزی در کوره این کارخانه  بوده است،  افزود: علت و عوامل این حادثه مشخص نیست و  در دست بررسی است.

 

3 مصدوم با سوختگی 100 درصد

سرپرست اورژانس کشور گفت: بر اثر حادثه رخ داده بامداد امروز در کوره ذوب آهن روستای فیروزآباد یاسوج ۹نفر مجروح شدند.

کولیوندبیان کرد: بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس و یک  اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.


وی گفت:  در این حادث ۳ مصدوم با سوختگی ۱۰۰ درصد به بیمارستان امیرالمومنین شیراز ، ۳ مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد  و ۴۵٪ به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافتند.



سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: ۳ مصدوم با سوختگی و موج گرفتگی ناشی از انفجار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.