کد خبر: ۱۳۵۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
در نشست خبری مطرح شد
عصر دنا: فرماندار بویراحمد گفت: 52 درصد بویراحمدی‌ها به رئیسی و 47 درصد به روحانی رأی دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار کرد: میزان مشارکت انتخابات در بویراحمد 75 درصد است.

فرماندار بویراحمد در ادامه به میزان آمار ماخوذه در شهرستان اشاره کرد و گفت: 141 هزار و 100 رای شهرستان بویراحمد است.

نظری گفت: از مجموع آرای ماخوذه در انتخابات شهرستان بویراحمد، 72 هزار و 994 رای برای آقای رئیسی و 64 هزار و 869 رای برای آقای روحانی ثبت شده است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دو هزار و 537 رای ماخوذه باطل و 106 رای ماخوذه غیرماخوذه بوده است، تصریح کرد: 52 درصد واجدین شرایط اخذ در شهرستان بویراحمد به آقای رئیسی و 47 درصد به آقای روحانی رای مثبت داده‌اند.

وی گفت: در سرجمع استانی کهگیلویه و بویراحمد بیش از 50 درصد به روحانی و 49 درصد به آقای رئیسی رای داده‌اند.

قتل نوجوان مادوانی در روز انتخابات هیچ ربطی به انتخابات ندارد

وی با بیان اینکه شاکیان از انتخابات شوراهای شهر و روستا در بویراحمد کم است، گفت: تعداد شاکیان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد بسیار ناچیز و کم است.

وی گفت: تعداد کمی از نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا در شهرستان بویراحمد از نتیجه انتخابات اعتراض داشته که هم اکنون در حال بررسی است.

فرماندار بویراحمد افزود: در انتخابات الکترونیکی امکان تخلف به صفر می‌رسد اما به دلیل وجود شکایت از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی، بررسی ها برای نهایی شدن نتایج درحال انجام است.

نظری از وجود شایعات گسترده در زمینه نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بویراحمد اظهار گلایه کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد با سوء استفاده از فضاهای مجازی بازار شایعات را در انتخابات گرم و سبب برخی تنش ها شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
انتخابات شورای شهر چرام چی که همش ....بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.