کد خبر: ۱۳۴۸۵
تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: نماینده تام‌الاختیار رئیسی در ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به امتناع وزارت کشور از تحویل لیست تفکیکی نتایج آرای ریاست جمهوری گفت: هیچگونه همکاری از سوی وزارت کشور نبوده و بدون هیچ توضیحی از تحویل لیست نتایج امتناع می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صولت مرتضوی نماینده تام‌الاختیار رئیسی در ستاد انتخابات وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:


از عصر روز گذشته تا به این لحظه تلاش کردیم وزارت کشور، نتایج انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری را به تفکیک شعب، بخش، شهرستان، استان و کشوری در اختیار ما قرار دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است. 

 

مرتضوی تاکید کرد: آقای نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی این موضوع را بصورت کتبی از وزارت کشور درخواست کرد ولی متاسفانه هیچگونه همکاری از سوی مسئولین ذی‌ربط به عمل نیامده و بدون هیچ توضیحی از تحویل لیست نتایج امتناع می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.