کد خبر: ۱۳۴۷۳
تاریخ انتشار:۱۵:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوء استفاده‌های احتمالی، از امروز از حضور در خیابانها و معابر برای برپایی جشن خودداری شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، ستاد انتخابات کشور در اطلایه‌ای تاکید کرد: بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوء استفاده های احتمالی، از امروز از حضور در خیابانها و معابر برای برپایی جشن خودداری شود.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

 بسمه الله الرحمن الرحیم
 
ملت فهیم و بزرگوار ایران 

اکنون که بحول و قوه الهی با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران افزوده و عزم ملی خویش را در دنیا به نمایش درآوردید و بنا به کلام ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب شما مردم برنده اصلی انتخابات هستید و عموماً شادی خود را در روز شنبه 30/2/96 به منصه ظهور رساندید، بدینوسیله از همگان انتظار می رود بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت ها و سوء استفاده های احتمالی، از امروز از حضور در خیابانها و معابر برای برپایی جشن خودداری نموده و چنانچه ستاد منتخبین ملت در ریاست جمهوری و شوراها متقاضی برگزاری مراسم باشند با مراجعه به فرمانداری شهرستان محل خود برای هماهنگی و دریافت مجوز در زمان و مکان مشخص اقدام نمایند. 

رجاء واثق داریم خادمان خود را در این راه یاری و با نیروی انتظامی نیز همکاری خواهید نمود.  

ستاد انتخابات کشور

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار