تاریخ انتشار:۱۱:۵۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسابقات پاورلیفتینگ جهانی در دو رشته پرس سینه و ددلیفت قدرتی اتحادیه ،GpAدر مورخ  ۹۶/۲/۳۱ در کشور اوکراین برگزار و تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران با ورزشکار نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد ،"شهر سوق" در این مسابقات شرکت کرد.

سید دانیال عبدپور پهلوان دیار آریوبرزن که در مسابقات کشوری اسفند ماه ۹۵ تهران در هر دو رشته پرس سینه و ددلیفت قدرتی در رده نوجوانان سنگین و در وزن +۱۲۰کیلوگرم صاحب دو مدال زرد رنگ طلا و به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی درآمد این بار با تمرینات فشرده چند ماه گذشته در مسابقات جهانی اوکراین خوش درخشید و موفق شد صاحب مدال خوش رنگ طلا و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در این کشور اروپایی به اهتزاز درآورد و نام خود ، استان و شهر سوق را جاودانه نماید.

این موفقیت را به جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سوق، خانواده و همشهریان تبریک می گوییم. ان شالله شاهد موفقیت های بیشتر از ایشان در میادین بین المللی باشیم.


 
گزارش و عکس : طیب زاده سوق
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین