کد خبر: ۱۳۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: شهر دهدشت توسط کاندیداهای شورای آینده خود به زباله دانی از تبلیغات و پوستر های انتخاباتی تبدیل شدهم است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در زمان انتخابات با اعلام آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداها،شاهد این هستیم که مقدار قابل ملاحظه ای کاغذ به شکل پوستر،تراکت در مکان های مختلف شهر دهدشت چسبانده و علاوه برآن در بین مردم پخش می شود متاسفانه مردم هم با انداختن این کاغذها در کوچه و خیابان خود را از شر کاغذها راحت می  کنند اما چهره ی بدی را به شهر می بخشند.

با یک نگاه کوتاه به راحتی می توان به این نتیجه رسید که نه تنها تبلیغات در همه جای شهر به صورت پراکنده چسبانده شده بلکه بیشتر پوسترها در مکان هایی که دسترسی به آنها سخت است  نصب شده که این موضوع پاکسازی شهر را ازشر این پوسترها که چهره نامناسبی را به شهر بخشیده برای رفتگران بسیار دشوار تر خواهد کرد.

با نگاهی گذرا به گوشه و کنار شهر دهدشت خواهید دید که  شهرپر شده از کاغذهای رنگی که متاسفانه بسیاری از این اوراق تبلیغی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، پایه‌های چراغ راهنمایی و سطل‌های زباله ،صندوق های صدقه و ... درسطح شهر چسبانده شده اند که جدا از نازیبایی،مخاطراتی را برای شهروندان به همراه دارد، زیرا آنها را از دیدن علائم احتیاطی سطح شهر محروم می‌کند

کار رفتگران تنها به شب انتخابات ختم نمی شود و چند روزی طول خواهد کشید تا شهر به حالت عادی خود برگردد و این همهمه به مشکلات کاری پاکبان افزوده است.

رفتگران قشر زحمتکشی هستند که مجبورند برای برداشتن هر کاغذ تبلیغاتی انتخابات کمر خود را خم کنند کمری که در زیر بار مشکلات مدتهاست که خم شده است.

اسلام خسروی دبیر اجرایی انتخابات کهگیلویه با فراخواندن چهار نفر ازکاندیدهای شورای شهردهدشت که اقدام به چسباندن پوستر برروی دیوار خیایان ها کرده بودند آن ها را مجبور به پاک کردن دیوارها کرد.

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: به شدت با افرادی که در مکان های غیرمجاز اقدام به چسباندن پوسترکنند برخورد خواهد شد.

سید ایمان تقوی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
هیاهو برای هیچ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین