کد خبر: ۱۳۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
گزارش خبرنگار «عصر دنا» از دانشگاه یاسوج؛
عصر دنا: حوزه های مختلف دانشگاه از جمله حوزه معاونت فرهنگی را به کلی تعطیل کرده اند تا به استقبال سخنرانی کاندید موردنظرشان بروند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با بررسی اخبار و گزارشاتی که این روزها از سوی برخی از دانشجویان دانشگاه یاسوج به دست خبرنگار عصر دنا می رسد به خوبی می توان دریافت که یکی از مهم ترین دلایلی که باعث آشفتگی سیاسی و سیاست زدگی دانشگاه یاسوج شده است مدیریت بسیاری از مسئولین و برخی از اساتیدی است که خود را ملزم به رعایت اخلاق، قانون و دستورات آیین نامه ای نمی دانند، به راحتی و با بی اخلاقی تمام نیز برخلاف قوانین عمل می کنند.

در همین حال و هوای انتخابات نمونه های بارز سیاسی کاری مسئولین و اساتید که دانشجویان به شدت از آن گله مند بودند را می توان ذکر کرد از جمله:

طرفداری اساتید از جناحی خاص که پیش از این در گزارشی مفصل شرح داده شد و چنین مسئله ای خلاف آیین نامه می باشد.

یکی از مهمترین مسئله ای که دانشجویان اذعان دارند با آن روبه رو هستند، گزینش خاص برخی از اساتید برای تدریس است، چرا که چند تن از دانشجویان رشته های مختلف معترض این بودند که این در طول این ترم چند استاد جدید به گروه شان پیوسته که همگی از یک طیف فکری و جناحی خاص هستند و این اعتراض از جایی بالا می گیرد که به شیوه تدریس این اساتید هم انتقادات زیادی وارد است.

همچنین می توان به حضور مکرر ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی در ستادها، جلسات و سخنرانی های مربوط به کاندیدی خاص اشاره کرد و این روند نیز تا جایی ادامه پیدا کرد که صبح دیروز مسئولین مربوطه، حوزه های مختلف دانشگاه از جمله حوزه معاونت فرهنگی را به کلی تعطیل کرده اند تا به استقبال سخنرانی کاندید موردنظرشان بروند.

این در حالی است که از حضور رئیس دانشگاه در جمع دانشجویان بیش از یکسال می گذرد.

در نهایت می توان گفت این عدم قانونمندی و سیاست زدگی ها (که خود دانشجویان نیز به این امر معترفند) به دلیل این است که کارها بر محور یک انگیزه سیاسی و جنبه جناحی و شخصی پیش می رود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ti
|
-
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
بازم دانشگاه یاسوج رو زیر سوال می برید
والا شما می خواهید رئیس دانشگاه رو بکوبید این کارهادرست نیست خدایی هم هست دروغ نگید به مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین