تاریخ انتشار:۱۵:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
با حضور وزیر بهداشت
عصر دنا: دو طرح درمانی بیمارستان ۹۶ تختخوابی و اورژانس هوایی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عصر امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان دو طرح درمانی بیمارستان 96 تختخوابی و اورژانس هوایی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج در آئین افتتاح این طرح‌ها، اظهار داشت: بیمارستان 96 تختخوابی شهر دوگنبدان در سه‌طبقه احداث شده است.

وی اعتبار هزینه‌شده برای ساخت بیمارستان 96 تختخوابی شهر دوگنبدان را 440 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان 96تختخوابی شهر دوگنبدان به‌نام بی‌بی حکیمه از سال 1386 آغاز شده است.

ایلامی ابراز کرد: دومین پایگاه امداد هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در شهرستان‌های گرمسیری گچساران، کهگیلویه، باشت، بهمئی، لنده و چرام خدمات‌رسانی می‌کند.

وی عنوان کرد: شهرستان گچساران به‌دلیل اینکه تأمین‌کننده نفت کشور و یک قطب صنعتی و محل اتصال استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و بوشهر است، نیازمند ایجاد این پایگاه امدادرسانی است.

ایلامی خاطرنشان کرد: کوتاه‌شدن مدت زمان رسیدن امدادگران بر بالین حادثه‌دیدگان از مزایای راه‌اندازی این پایگاه امداد هوایی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار