کد خبر: ۱۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۱۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بعد از افزایش شدید آرای حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در هفته جاری و همچنین کناره‌گیری محمدباقر قالیباف به‌نفع حجت‌الاسلام رئیسی که موجب اتحاد بیش از پیش مردم و نیروهای انقلابی در حمایت از رئیسی شد، خبرهای رسیده حکایت از این دارد که حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دست به دامان برخی چهره‌های نظام برای کسب رأی شده است.

روحانی که به‌دلیل بداخلاقی‌های اخیر در مناظر‌ه‌های زنده تلویزیونی دچار ریزش شدید آراء شد، به رایزنی با چهره‌هایی همچون رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی پرداخت تا شاید با صدور پیامی از سوی این افراد، کمکی برای خودش جذب کند.

هرچند رئیس دولت اصلاحات این دعوت را پذیرفت، اما حمایت وی در پیام چنددقیقه‌ای تصویری تأثیر گذشته را نداشت و لحن آرام و بی‌حرارت رئیس دولت اصلاحات نشان داد که وی با اکراه به حمایت از روحانی تن داده است.

بی‌تأثیر بودن پیام رئیس دولت اصلاحات و شوک کناره‌گیری قالیباف به انتخابات موجب شد تا حسن روحانی این بار دست به دامان سیدحسن خمینی نوه امام راحل(ره) شود تا با صدور پیامی از سمت وی بتواند رأی بخشی از جامعه را کسب کند.

استفاده ابزاری از نام و بیت امام‌خمینی(ره) در حالی صورت می‌گیرد که روحانی در مناظره سوم حجت‌الاسلام رئیسی را متهم به استفاده ابزاری از نام امام رضا(ع) کرد و گفت "خواهش می‌کنم که امام رضا را برای مردم بگذارید؛ حزبی نکنید" اما گویا حسن روحانی به عقاید خود در مناظره سوم نیز پایبند نیست و حاضر است برای رأی‌آوری هر اقدامی انجام دهد، حتی اگر این اقدام سوءاستفاده جناحی از نام و یاد امام خمینی باشد./ تسنیم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
رای قالیبلف کجا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
خرمی شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سید حسن برای صیانت از آرمان های امام راحل(ره) و پاسداری از این مرز و بوم هم سکوت نکردند.
خجالت بکشید که تا توانستید تاختید.
به لطف پرودگار شکستی سنگین و فراگیر دامنگیرتان خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
روحانی در استان ک ب رای نداره ، قبول ، اما به کوری چشم بدخواهان رئیس جمهوردوازدهم منتخب مردم آگاه خواهد بود . روحانی پیروز است ، دروغگو ... سوز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
به کوری خودت بازهم روحانی رئیس جنهور است
انشالله روز جمعه مردم یک بار دیگه ب شما نه خواهند گفت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
جمعه میشه معلوم میشه.......‌‌‌.....ً.....ًپ..........
خرمی شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
عصر دنا این اخبار را مرور کن و خجالت بکش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار