کد خبر: ۱۳۳۸۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: همایش حامیان حسن روحانی با با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همایش حامیان دکتر روحانی با حضور مردم شهرستان بویراحمد و با سخنرانی غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در محل ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد.
غلامرضا تاج‌گردون در جمع هواداران حجت‌الاسلام‌ روحانی در یاسوج با بیان اینکه وقتی موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری‌تهران مطرح شد شهردار تهران از نمایندگان تأثیرگذار مجلس خواست از این کار صرف‌نظر کنند تا مشکلات را حل و فصل کند، اظهار کرد: شهردار تهران به‌جای حل مشکلات ناشی از مساله املاک‌نجومی به دروغ اعلام می‌کند این املاک را به رفتگران شهرداری واگذار کرده است.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس همچنین با بیان اینکه انتخابات 29 اردیبهشت انتخاب یک مسیر درست در امتداد چهار سال گذشته برای اعتلای ایران اسلامی است، گفت: مردم با تدبیر برگ زرین دیگری در زندگی ایرانیان رقم می‌زنند. انتخابات 29 اردیبهشت تنها انتخاب یک فرد به عنوان رئیس‌جمهوری نیست بلکه مردم با انتخاب مسیر درست بهبود زندگی و آینده درخشان فرزندان خود را رقم می‌زنند. عنصر مهم در این انتخابات حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه است و می‌توان گفت که حیات جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی خیال می‌کنند این گفته روحانی که با حضور مردم در انتخاب جلوی دیوارکشی بین مردم گرفته می‌شود به معنای کشیدن دیوار بتنی است بلکه اشتباه می‌کنند و این به معنی مردم صددرصدی نه چهار درصدی و 96 درصدی است. برخی‌ها مردم را برای حضور در جنگ می‌خواهند ولی غافل‌ از این هستند که با حضور مردم در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات، دین و نظام اسلامی حفظ شده و تداوم پیدا می‌کند.

وی افزود: انتخاب 29 اردیبهشت، انتخاب عقلانیت و تدبیر است. مردم به فردی که حتی با حضور در انتخابات فاقد برنامه است چگونه اعتماد کنند و رأی دهند؟ مردم در این انتخابات به یک اقتصاد سالم همراه با عقلانیت رأی می‌دهند، نه اقتصادی که همانند جزر و مد فردای آن مشخص نیست به کجا می‌انجامد. امروز، روز انتخاب یک جریان ریشه‌دار است که توانست اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل را کنار هم بنشاند.

تاج‌گردون در پایان گفت: کسانی که در انتخابات 76 رقیب هم بودند اکنون با رفاقت در یک صف گرد هم آمده‌اند تا انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه دهد. متعجبم چرا دولت تدبیر و امید لب فرو بسته و حقایق را برای مردم نمی‌گوید؟ دولت روحانی در چهار سال گذشته حداقل 2 برابر دوران گذشته برای دفاع از کشور هزینه کرده تا امنیت کشور حفظ شود.



ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
عشق فقط سید محرومان فقط فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
چرا پوچ و بی اساس حرف میزنی . سید محرومان دیگه چه واژه من درآوردی هست که تو بوق و کرنا میکنید. الان سید محروم ها شده؟ ما که محروم بودیم یعنی ایشون خواب بودن.
ممو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
عصر دنا تو واقعیتو نمیگی به رسالتت عمل سخنان تاجگردون را همشو نگفتی
...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
75 درصد رای مردم گچساران روحانی است وسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
80 درصد مردم چرام با روحانی ان . شک نکنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.