کد خبر: ۱۳۳۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۵۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصردوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت با حضور در جمع مردم یاسوج در این شهر به سخنرانی پرداخت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
عکس آخری خوانین منطقه هستند با خان بزرگ .خدایی حکومت اینها همان حکومت خان و کدخداست. اینها ثروتمندانی بی درد هستند که دارند به ریش من و شما میخندند. ملک حسینی سرمایه دار،موحد ثروتمند و بقیه هم سرشون با اینه تو یه آخوره. دلم برای مردم فقیر و بدبخت و بیچاره میسوزد که هرچه میکشیم از جهل و ناآگاهی خودمان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
فقط روحانی ولی کاش رییسی قبول میشد اونوقت میدیدیم اینهمه شعاری که میده رو میخواد چکار کنه. داماد علم الهدی باشی و ثروت آستان قد رو داشته باشی بایدم اینجور حرف بزنی...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
موحد و رئیسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.