کد خبر: ۱۳۳۷۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۳۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
زارعی در جمع مردم چرام:
عصر دنا: نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت :کشور در بدترین شرایط اقتصادی و درآمدی بود که این دولت آن را تحویل گرفت و به دلیل تحریم امکان مبادله پول و ارز غیر ممکن بود و واردات کالا های بسیار ضروری و البته غیر ممکن بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همایش حامیان دکتر روحانی با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی و شهرستانی، تعداد زیادی از اصلاح طلبان و حامیان دکتر روحانی در ستاد مرکزی روحانی در چرام برگزار شد.

 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: مردم شهر چرام از جمله شهرهایی استان ما بوده،که در همه عرصه ها بخصوص سیاسی،زبان زد هستند.

زارعی ادامه داد: مردمی که از نظر سیاسی درجامعه خود زنده باشند قابل ستایش هستند.امروز به برکت انقلاب در همایش های سرنوشت ساز شرکت کرده ,نقد و گفتگو و مطالبه گری می کنیم و انتخاب می کنیم. این نه  فرصتی کم نظیر بلکه بی نظیر است .

وی خطاب به جوانان گفت:بدانید اگر می توانیم جمع شویم و صحبت کنیم به برکت جمهوری اسلامی است، خدا را شاکریم که بستر برای فکر و اندیشه و هم افزایی برای تعیین سرنوشت فراهم است.

زارعی با بیان اینکه دو عنصر در پیروزی انقلاب نقش داشتند،گفت: عنصر اول مردم و عنصر دوم دین و باورهای دینی در انقلاب نقش داشتند.

نماینده بویراحمد و دنا تصریح کرد:موضوعی که ما را خوشحال می کند تحرک جوشش  تلاش و آمادگی برای حضور حداکثری است.

وی به اندیشه امام اشاره کرد افزود: آنچه تعیین کننده است امنیت جامعه و تضمین اندیشه پاک امام و شهدا در این جامعه است

زارعی با بیان اینکه مشارکت به عنوان یک مسله اصلی بستر یک انتخاب را فراهم می کند و این انتخاب باید خوب صورت گیرد،گفت:ولی انتخاب باید آگاهانه و با عقلانیت باشد تا باعث پیشرفت و توسعه کشور شود

نماینده بویراحمد و دنا به پیشرفت کشور در دولت تدبیر امید اشاره کرد گفت: ایران کشوری است که در سالهای اخیر روی ریل ترقی قرار گرفته و هیچکس نمی تواند آن را انکارکند

زارعی افزود: جای تاسف است جامعه ای که مبتنی بر باورهای دینی است با گفتمانمان تخریب شود اگر نگاهی به سیره ائمه داشته باشیم این رفتارها ی غیر اخلاقی فاصله زیادی با این نوع منش ها دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دکتر روحانی ویرانه ای را از احمدی نژاد تحویل گرفت گفت :کشور در بدترین شرایط اقتصادی و درآمدی بود که این دولت آن را تحویل گرفت و به دلیل تحریم امکان مبادله پول و ارز غیر ممکن بود و واردات کالا های بسیار ضروری و البته غیر ممکن بود.

نماینده بویراحمد و دنا اظهار داشت:دولت تدبیر و امید ۲کار را شروع کرد اول رفع موانع و چالش های سیاسی ایران برای بازکردن مسیرها یی اقتصادی و بعد برنامه ریزی برای بهبود وضعیت اقتصادی یعنی روند شتابان تورم و افزایش نقدینگی این دولت با تدبیر و برنامه ریزی اقتصاد را در مسیر خود قرار داد.

زارعی ادامه داد:دولت در سال ۹۶ بر روی معیشت و اقتصاد و اشتغال متمرکز خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
من یک ایرانیم وحق دارم از رییس جمهوز بپرسم اولین سال را قبول داریم ولی سه سال بعدش چطور شد چند روزه جلوی ستادهای شما یک مشت دختر وپسر با لباس های نا مناسب و ارایش کرده در حال رقص شما را تبلع می کنند البته درارومیه ازادی یعنی بی بندو باری دخترو پسر پس در این میان ازادی که شهدا می خواستند چه شد من طرفدار هیچ کدام از نامزده ها نیست فقط یک ایرانیم واذری زبان
شیرمجمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
....تو وحسن وکل تدبیر امید را ببرند مردم جز ...از شما ها چیزی ندیدند
مدیر پایگاه به دلیل توهین از انتشار همه نظر پوزش می طلبیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
روحانی رای نمی آورد بیکاری فقر گرانی رکود تورم دست اورده های روحانی در طول 4 سال است
ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
کاش دوباره رای میاورد تا همین هایی که بهش رای دادن از بیکاری میفتادن به غلط کردن
این 4 سال اگه کم بوده واویلا
آقا سه سال برای خرابکاری دولت قبل تو این سال اخر نباید ی کاری میکردی؟خدا خیرت بده
مردم ما شدن بازیچه ی دست سیاست مدار که میگن به کی رای بدید ! آقا خودت تصمیم بگیر
جوونامون هم که فقط لازمه بهشون بگی ازادید دیگه هیچ
ti
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
درود بر دولت تدبر و امید
شماها که مخلف دولت هستین فقط یک روی سکه رو میبینید چشم بگشایید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
تو را به خدا هر کی حرف بزند شما یکی حرف نزن اول هویت و تفکر خودت را مشخص کن بعد حرف بزن شما فقط به نرخ روز نون میخورید
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
حاجی جان پس خودت هم شریک احمدی نزاد بود میدونی چرا چون اسپانسر تبلیغاتش بودی تو یاسوج کلی از لحاظ مالی حمایتش کردی؟
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
سلام .در اندازه ای نیستی که در مورد احمدی نژاد حرف بزنی.شعارهای کاندیدای کنونی ریاست جمهوری هر انسان آگاهی به گوش میکند.تنها اشاره میکنم به صندوق فرهنگیان ودزدی تمام آن.هرکس اینو می داند وبا روحانی است طرفدار دزدی وخیانت به مردم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
بیچاره کاندیدبویراحمدخودش هم نمیدونه داره چکارمیکنه .یه روزاصول گراست یه روزاصلاح طلبه همه جاوهیچ کجابه روزش رفته هرچه مدیره ازبیرون اوردن انتصاب کردند ایشون هم اصلا کاره ای نیست اخ ازبخت مردم بیچاره ماکه هویت خودشون راباپول میفروشند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار