کد خبر: ۱۳۳۶۰
تاریخ انتشار:۱۸:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: یک مسئول سابق کویتی پس از دیدار با «حسنی مبارک» دیکتاتور مخلوع مصر، تصویر وی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): «مبارک الخرینج» نایب رئیس سابق پارلمان کویت در قاهره با مبارک دیدار کرد و پس از آن عکس این دیدار را در صفحه خود در توییتر منتشر نمود.

در تصویر دیگری عکس «فهد» پسر الخرینج در کنار مبارک دیده می‌شود در حالیکه مبارک لبخند بر لب دارد.

خبرگزاری آناتولی با اعلام این خبر، افزود که این نخستین تصویر مبارک پس از آزادی و ترخیص از بیمارستان نظامی المعادی در تاریخ ۲۴ مارس گذشته است.

دادگاه فرجام مصر اخیرا مبارک را از اتهام قتل انقلابیون در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۱ تبرئه کرد و به دنبال آن مبارک که در بیمارستان نظامی المعادی بستری بود به منزل خود در منطقه مصر الجدیده بازگشت و گفته می‌شود که تا کنون مقامات تعدادی از کشورهای عربی از جمله حمد بن‌عیسی پادشاه بحرین به دیدار وی رفته‌اند.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.