کد خبر: ۱۳۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسئول استانی ستاد مردمی بانوان حامی حجت الاسلام رئیسی در این آیین گفت: این ستاد مردمی است و از صفر تا صد آن با حمایت مردم بوده است و هیچ ارگانی از این ستاد حمایت نمی کند.

حمیده هدایت خواه بیان کرد: عرصه، عرصه جهاد سیاسی است ما نیز احساس تکلیف کردیم وارد صحنه شده ایم و مردمی کار می کنیم.

مسئول استانی ستاد مردمی بانوان حامی حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: مهمترین برنامه های دکتر رییسی حل مشکلات معیشتی مردم است به همین خاطر نیز اسم دولت، دولت کار و کرامت است.

وی به برنامه های دکتر رییسی اشاره کرد و گفت: دکتر رییسی برای مرد و زن تفکیک قایل نیست و برای هر دو جنس برنامه دارد و کرامت انسانی را در نظر دارد.

هدایتخواه اظهار کرد: یکی از برنامه های حجت الاسلام رییسی برگرداندن کرامت و اقتداری است که دولت فعلی از مردم گرفته است.

 مسئول استانی ستاد مردمی بانوان حامی حجت الاسلام رئیسی افزود: دولت فعلی نیازهای کاذب را جایگزین نیازهای معیشتی مردم کرده است و روی آن مانور می دهد.

وی اضافه کرد: اگر مشکل معیشتی مردم حل شود خودشان می توانند شادی کنند مشکل مردم شادی نیست مسایل اقتصادی و اشتغال است که دولت فعلی توجهی به آن ندارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نصیب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
ایگوم سیچه طرفدارل روحانی ملوستر و طرفدارل رییسی ان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.