تاریخ انتشار:۱۲:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسؤول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مسؤول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین جهانی عازم انگلستان می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آرمان قنبرزاده اظهار کرد: ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین جهانی عازم انگلستان می‌شود.

مسؤول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات دو ومیدانی جانبازان و معلولین جهان از 23 تیرماه الی 2 مرداد ماه به میزبانی کشور انگلستان و در شهر لندن برگزار خواهد شد و سامان پاکباز عضو تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور با تیم ملی عازم این مسابقات خواهد شد.

وی افزود: سامان پاکباز در مسابقات قهرمانی کشور که از 14 الی 16 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد با ثبت رکورد های 15متر و 46سانتیمتر در ماده پرتاب وزنه کلاس f12و ثبت رکورد 47متر و 25سانتیمتر جواز حضور در مسابقات جهانی انگلستان را کسب کرد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: این قهرمان ملی پوش هم استانی در حال حاضر در اردوی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور که در تهران در حال برگزاری است حضور دارد و هفته آینده به همراه تیم دوو میدانی کشور ، عازم مسابقات کشورهای اسلامی که به میزبانی کشور آذربایجان و شهر باکو برگزار خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار