تاریخ انتشار:۱۴:۳۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان 528 هزار و 930 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه دارد که از این تعداد 13 هزار و 681 نفر رأی اولی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فتاح محمدی، در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، افزود: استفاده از امکانات دولتی در راستای تبلیغ له یا علیه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است.

وی بیان کرد: تبلیغ مدیران و کارکنان در خارج از ساعات اداری با امکانات شخصی بلامانع است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه ستاد انتخابات استان آمادگی کامل را در راستای برگزاری انتخاباتی حداکثری دارد، خاطرنشان کرد: همه اقدامات و برنامه ریزی ها در راستای برگزاری انتخابات مطابق با برنامه زمان بندی صورت گرفته است.

محمدی، تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران استان با حساسیت و هوشیاری ویژه گام بر می دارند و در راستای انجام وظیفه ذاتی خود تلاش می کنند.

وی ادامه داد: مطابق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، 56 میلیون و 410 هزار و 234 نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر رأی اولی خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق قانون  ملاک جمعیت هر روستا و شهر برای برگزاری انتخابات و تشکیل شوراهای شهر و روستا آخرین سرشماری مرکز آمار ایران است و بر همین اساس جمعیت تمام روستاها و شهرها بر پایه سرشماری که در سال 95 انجام شده به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است.

محمدی تاکید کرد: مطابق با آمار سرشماری 95 استان کهگیلویه وبویراحمد 528 هزار و 930 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را دارد.

وی بیان کرد: بر اساس قانون کلیه کسانی که متولد 29 اردیبهشت 78 و قبل از آن هستند با در دست داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد 13 هزار و 681 رأی اولی دارد، اضافه کرد: از همه واجدان شرایط دعوت می‌کنم که با در دست داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی خود در 29 اردیبهشت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکتی حداکثری را رقم بزنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.