کد خبر: ۱۳۲۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۰۱:۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
اختصاصی «عصر دنا» / له له زدن برای جمع آوری رای در دانشگاه های استان؛
عصر دنا: شیوه ی تبلیغ و ترغیب دانشجویان توسط این اساتید نیز در نوع خود نادر و جالب است، به گونه ای که یکی از همین اساتید، در کلاس صراحتاً اعلام کرده، که هر کدام از دانشجویانِ وی در ستاد فلان نامزد انتخاباتی فعالیت کند، به طور نمره تضمینی قبولی خواهد گرفت!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بر اساس منابع آگاه برخی دانشگاه ها به خصوص مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیده شده طی اتفاقی هماهنگ، اساتید دانشگاه حدوداً یک هفته ای است شروع به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای یکی از کاندیدهای خاص کرده اند.

شیوه ی تبلیغ و ترغیب دانشجویان توسط این اساتید نیز در نوع خود نادر و جالب است، به گونه ای که یکی از همین اساتید، در کلاس صراحتاً اعلام کرده، که هر کدام از دانشجویانِ وی در ستاد فلان نامزد انتخاباتی فعالیت کند، به طور تضمینی نمره قبولی خواهد گرفت!

این سؤ استفاده گسترده از محیط علمی، دانشگاه و کلاس به صورت هماهنگ و مشابه در بقیه گروه های درسی یکی از دانشگاه های مرکز استان نیز در حال انجام است که در مواردی نیز با اعتراض برخی دانشجویان روبرو شده است.

یکی از دانشجویان در توضیح این اتفاق تعریف کرد: اساتید، دانشجویان را از خطر پایان دولت فعلی ترسانده و مدعی شده اند که اگر این دولت تمام شود، ما را هم از دانشگاه اخراج می کنند. (خنده ای می کند و ادامه می دهد) در حالی که همان استاد در زمان دولت گذشته به عضویت هیئت علمی رسیده است!!!

همچنین اعتراضات دیگری که از سوی دانشجویان در رشته های متفاوت در این دانشگاه شنیده شده است.

البته از آنجا که به نظر میرسد این اقدامات مشابه، به صورت هماهنگ و دستوری صورت میگیرد، جای سؤال است که ارتباط این مدل سؤ استفاده ها، ایجاد وحشت و تهدید و ترغیب ها، با حضور مستقیم رئیس و دیگر کارکنان دانشگاه در ستاد انتخاباتی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری چیست؟
 
«عصر دنا»  هشدار میدهد، در صورت تکرار و ادامه همین روند، اسامی اساتیدی که اقدام به سؤ استفاده از کلاس درسی کرده و با فشار و شبهه، سعی بر القای کاندیدای جریان مورد نظر دارند، با ذکر گروه درسی منتشر خواهد کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
از این چیزا در دانشگاه ها استان زیاده است و کسی هم پیگیری نمی کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
عصردنا دلت خوشه، کی به این چیزا اهمیت می دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
بله حتما تبیلغ روحانی است و بیشتر در دانشگاه یاسوج اتفاق می افتد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
عصر دنا خوب الان بگو چه دانشگاهی هست
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
هیئت نظارت بر انتخابات کجا تشریف داره؟؟؟!
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
باور کنید دولت روحانی دولت راستگویان است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار