کد خبر: ۱۳۲۳۸
تاریخ انتشار:۰۰:۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
قالیباف در جمع جهادگران:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه 96) در در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران با گروه‌های جهادی دیدار کرد.

محورهای سخنان قالیباف در این دیدار به شرح زیر است:

*بسیار خوشحالم در یک جمع پر نشاط و شاداب، جوانان پرشور و انقلابی و جوانان جهادی را می‌بینم.

*مایه افتخار است همسنگرهای شما امروز در جمع ما نیستند و من مطمئنم دل آنها با شماست و خوشحالم اگر امیدی در پیش رو داریم این امید بعد از خداوند به یکایک شما جهادگران در سراسر کشور است.

* امروز متاسفانه محرومین و مستضعفین که مورد بی مهری قرار گرفتند

*جهادگران افرادی با بصیرت هستند که در هر مقطعی برای مردم و میهن اسلامی ما در هر مقطعی ، دغدغه ای ایجاد شود جهادگران ما خارج از سیستم‌های اداری به صورت عناصری داوطلب و با ایمان پا به عرصه می گذارند و در ان عرصه ای که مردم دغدغه مندند ورود می کنند.

*امروز که در کشور با بحران اقتصادی مواجه هستیم و متاسفانه باید بگوییم محرومین و مستضعفین که مورد بی مهری قرار گرفتند شما فعالیت جهادی را انتخاب کردید.

*مهمترین بحران کشور ما بیکاری، گرانی و فقر است

*مهمترین بحران کشور ما بیکاری و اشتغال، گرانی و فقر است و همه ما باید برای محرومیت‌زدایی تلاش کنیم و با گرانی مبارزه کنیم و این از بحران‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

* امروز که در آستانه یک انتخاب بزرگ برای مدیریت اجرایی کشور هستیم حرف‌هایی زده می‌شود که در مسیر اصلی دغدغه مردم نیست.

*ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم

*من واقعا خودم ناراحتم از اینکه بگوییم رئیس جمهور محترم در مقابل مردم به صورت صریح اظهارات دروغ بیان کند. ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم.

* دغدغه ما دغدغه مردم است. کسی مخالف آزادی نیست مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم.

*حرف هایی بزنید که در خلوت خودتان خودتان به خودتان نخندید به شعور مردم توهین نکنید. اجازه بدهید مردم از شما سوال و انتقاد کنند چرا عصبانی می شوید و حاشا می‌کنید.

*آقای روحانی! این هفته‌های آخر انتخابات به یاد اشتغال افتادی؟!

*این حق مردم است که از رئیس جمهورشان که وعدع داده اند بپرسند وعده شما ٤ میلیون شغل بوده توضیح دهید این ٤ میلیون شغل را چه کردید.

*جناب روحانی اگر شما مدافع ازادی بودید خود که نتوانستید تعهد خود را عمل کنید و در این هفته ها و ماه های اخر به یاد اشتغال و شغل و بیکاری افتادی!

*بررسی کنید در ادبیات رئیس جمهور چند بار در سال های گذشته چند بار بیان بیکاری شغل و محرومیت بوده است.

*راه‌اندازی سامانه کارورزی دزدی آشکار اشت

*شما اگر مدافع آزادی بودید دستور نمی‌دادید سایت مربوط به سامانه ملی کار را فیلتر کنید.

*من متاسفم که این را بگویم شما سایت دیگری به عنوان کارورزی بالا می‌آورید این دزدی آشکار است.

*جناب اقای روحانی کمی تحمل خود را بالا ببرید ما مرتب از شما شنیدیم که گفتید ما نداریم، نمی‌شود و نمی‌توانیم ولی حداقل یک ماه تحمل کنید که ما می‌گوییم هم داریم هم می‌شود و هم می‌توانیم.

*ما امروز خیلی خوشحال هستیم کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندرو ها بودند امروز مدافع آزادی شدند.

*آقای روحانی! به جای عوام فریبی و حرف‌های حاشیه‌ای، بگویید برای مردم چکردید؟

* ما نمی‌توانیم به خاطر شما چشم از واقعیت‌ها و واقعیت‌های تلخ شما بگذریم و نبینیم. ما نمی‌توانیم واقعیت‌های تلخ را که ٤ درصدی‌ها بر ملت تحمیل کردند بیان نکنیم.

*جناب روحانی خواهش می‌کنیم صبر را تحمل و به جای عوام فریبی و حرف‌های حاشیه‌ای، بگویید برای مردم و ملت در این ٤ سال با وعده‌هایی که دادید چه کردید؟ اگر روزی بیان کردید با صراحت که ما تحول اقتصادی ١٠٠ روزه انجام خواهیم داد، بعد مردم از شما نشنوند این مشکلات در ١٠٠ سال هم حل نخواهد شد.

*«دولت مردم» به جای حرف «کار» و به جای شعار «عمل» را بکار می‌گیرد

* اگر جوانان و مردم یکپارچه به دنبال تغییر هستند به دلیل این است که شما .خود اذعان کرده‌ای که توان حل مشکلات را نداری.

*دولت مردم به جای حرف کار و به جای شعار عمل را بکار می‌گیرد.

***حاشیه های مراسم

- حضور گروه های جهادی و جوانان موجب شد که سالن همایش از ساعتی قبل از شروع مراسم مملو از جمعیت باشد.

-در این دیدار صمیمانه شعارهایی از سوی حضار داده می شد. شعارهایی با مضمون «وزیری که تو ویلایِ لواسونش نشسته، نمی خواییم نمی خواییم» «این همه قفل بسته، نمی خواییم نمی خواییم» و «دولت ۴ درصدی، نمی خواییم نمی خواییم»  از جمله این شعارها بود.

-روی سن محل سخنرانی هم جای خالی پیدا نمی شد به طوری که مردم و عکاسان جایگاه را پر کرده بودند. هوادارن با پرچم های قرمز رنگ 96 درصدی در مراسم حضور داشتند.

- هنگام ورود دکتر قالیباف به سالن مردم با شعارهایی از جمله «حی علی خیر العمل، خوش امدی مرد عمل» از وی استقبال کردند.

- پس از حضور قالیباف  بیانیه "گروه‌های جهادی" در حمایت از وی و درخواست از قالیباف برای اقدام و عمل درخصوص محرومیت زدایی در کشور قرائت شد.

-در ادامه این دیدار صمیمی و پرشور محمدباقر قالیباف از مادر شهید خلیلی تقدیر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.