تاریخ انتشار:۲۳:۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان:
عصر دنا: دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان تاکنون 4656 نفر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان تاکنون 4656 نفر است.

وحید محمدی‌تبار افزود: در مجموع ۴۶۹۸ داوطلب انتخابات شهری و روستایی استان  بودند که از این تعداد 727 نفر شهری و 3971 نفر روستایی بودند.

وی بیان کرد: کمتر از یک درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان رد صلاحیت شدند.

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه شهری 5 نفر رد صلاحیت داشته ایم که سه نفر با توجه به استعلام مراجع چهارگانه و دو نفر نیز بدلیل ندشتن ندارک لازم بود.

محمدی تبار تصریح کرد: 37 نفر در حوزه روستایی رد صلاحیت شدند که اکثرا بعلت نداشتن مدارک لازم بود.

وی ادامه داد: ملاک و محور تمام این فرایند ها صرفا اجرای قانون بوده است.

به نوشته ایسنا، دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از تلاشها و تعامل هیات عالی نظارت استان(شامل سه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی)، استاندار و ریس ستاد انتخابات استان، مراجع چهارگانه، هیات های نظارت و اجرایی بخش ها و شهرستانها عنوان کرد: بدون همکاری و تعامل و تلاش این مجموعه اجرایی و نظارتی چنین فضایی مقدور نبود.

محمدی تبار تاکید کرد: در این انتخابات بدون هر گونه حاشیه و صرفا برمبنای قانون و تعامل و نگاه باز و‌ مردمدارانه مسولین نظارتی، اجرایی و مراجع چهارگانه چنین فضایی شکل گرفته تا ان شاء لله زمینه حضور حداکثری مردم فراهم‌‌ شود و در این انتخابات سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی حضور دارند و این نشانه ای از امتیازات نظام مردم سالارانه جمهوری اسلامی برای مشارکت آحاد مردم در سرنوشت اجتماعی خویش است.

وی اضافه کرد: امید است که با انتخاباتی قانونمند، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم ‌استان، برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.