کد خبر: ۱۳۲۰۸
تاریخ انتشار:۰۱:۵۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مشکل کشور کنسرت نیست بلکه کرسنت‌ها هستند که تاکنون بابت آن میلیاردها دلار از جیب ملت رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی نیکزاد رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (دوشنبه) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تهران اظهار داشت: برخی‌ها از آقای رئیسی ایراد می‌گیرند که برنامه ندارید، شما که برنامه داشتید چرا مشکلات مردم را 100 روزه حل نکردید.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای از نیروهای کشور برنامه‌ای را در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و سیاست خارجی تدوین کردند و تقدیم آقای رئیسی کردند.

نیکزاد در پاسخ به اظهارات برخی نمازگزاران مبنی بر اینکه چرا‌ آقای رئیسی در مناظرات برخی مسائل را عنوان نمی‌کند، گفت: تقوای سیاسی ایجاب می‌کند که ایشان فعلاً چیزی نگویند.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تأکید کرد: چرا بعضی‌ها از محبوب شدن آقای رئیسی و در ارتباط مستقیم بودن ایشان با مردم در سفرهای استانی در هراس هستند.

وی با اشاره به سابقه رئیسی تصریح کرد: آقای رئیسی یک انسان انقلابی از جوانی مسئولیت داشته و در حد کلان نیز مدیریت کرده است و باسابقه‌ای که در سازمان بازرسی کل کشور داشته، سوراخ سنبه‌های فساد را می‌شناسد و از قلم و قدرت برای خود و خانواده استفاده نکرده است.

نیکزاد به برخی جوسازی‌ها از سوی رقیبان اشاره و تأکید کرد: برخی‌ها ما را در حد یک رئیس کارگاه می‌بینند،‌ شما که ژنرال بودید چقدر مسکن، آزادراه، بزرگراه، هواپیما و بندر کشور را توسعه داده‌اید.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در همین رابطه تأکید کرد: شما ژنرال نیستید؛ چراکه فکر می‌کنید مردم زیردست شما هستند درحالی‌که مردم ولی‌نعمت محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اظهارات دولتی‌ها مبنی بر اینکه ما آرامش به وجود آورده‌ایم، مگر قبل از شما ما از نعمت آرامش در کشور برخوردار نبوده‌ایم. به‌جای اظهار این‌گونه سخنان پاسخ دهید که طی این 4 سال برای جوانان چه کرده‌اید.

نیکزاد بابیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی معرفی جدیدی از حکومت در دنیا است، گفت: انقلاب اسلامی شکل گرفت و تابع هیچ‌یک از ایدئولوژی امپریالیسم و کمونیست نبود، بلکه حکومت نوینی در سپهر سیاسی دنیا بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با تأکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب با پشتیبانی مردم توانست شکل جدیدی به نام انقلاب اسلامی را بنیان گذارد، خاطرنشان کرد: تاکنون 200 هزار از بهترین مردم ما و 17 هزار شهید ترور برای رسیدن حکومت اسلامی به این عظمت جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی با طرح این پرسش که امام برای چه انقلاب کرد، گفت: وقتی کار به‌جایی رسید که امام (ره) بنا داشتند حکومت تشکیل دهد به ایشان پیشنهاد کردند که شما در قم مستقر شوید و در مورد مباحث دینی هرچه قدر که صلاح می‌دانید، فعالیت کنید اما کاری به سیاست نداشته باشید.

نیکزاد ادامه داد: یکی از اهداف امام از انقلاب این بود تا در همه عرصه‌ها استقلال داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی به تعریف استقلال در عرصه سیاسی پرداخت و گفت: استقلال در عرصه سیاسی یعنی همه ارکان حکومت اسلامی بارأی و نظر مردم انتخاب شوند و به عبارتی آقابالاسر نداشته باشند و نه کدخدا.

وی تأکید کرد: اگر قرار بود توان و جرأت دفاعی نداشته باشیم و آمریکا و رژیم صهیونیستی که دشمن بشریت هستند دشمن نباشیم پس چرا انقلاب کردیم؟

نیکزاد افزود: امروز برخی‌ها به‌جای اینکه درود بفرستند به روح پاک تهرانی‌مقدم‌ها که ما را در عرصه موشکی خودکفا کردند، می‌گویند که پخش مستند شهرک‌های موشکی در صداوسیما به دلیل این بوده که ما نتوانیم در مذاکرات هسته‌ای دست بالا داشته باشیم!

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به ادعای برخی‌ها در طرفداری از آزادی گفت: اگر طرفدار آزادی هستید پس چرا اجازه نمی‌دهید کسانی که حق سؤال از ما دارند پرسش کنند و میکروفن را از دستش می‌گیرید و برخورد می‌کنید؟

وی خطاب به نمازگزاران گفت: اگر فکر می‌کنید در بحث دفاعی، آزادی، استقلال،‌اقتصادی خوب عمل می‌شود، نباید به فکر تغییر باشید،‌ اما بررسی کنید که شرایط شما در این 4 سال بهتر شده است یا خیر.

نیکزاد ادامه داد:‌با طرح این پرسش که آیا کارگزاران جمهوری اسلامی ساده‌زیست هستند گفت: اگر فکر می‌کنید کارگزاران و مسئولان ما ساده‌زیست هستند پس نباید به تغییر رأی بدهید و اگر فکر می‌کنید که آقای رئیسی که 30 سال قلمش کار می‌کرده و می‌توانسته برای خودش و خانواده‌اش بنویسد، ثروتی اندوخته است حتی نباید به ایشان رأی بدهید.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به گفت‌وگوی خود با سید ابراهیم رئیسی گفت: از آقای رئیسی پرسیدم که آیا شما اموالتان را قرار است اعلام کنید و ایشان پاسخ دادند بله بنده هم از ایشان پرسیدم چه دارید و ایشان پاسخ دادند یک آپارتمان کوچک در تهران و مشهد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.