کد خبر: ۱۳۱۹۲
تاریخ انتشار:۰۱:۴۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پیشنهاد خوبی برای من بیاید شاید به خاطر اشتباهی که پس از بازی با ذوب‌آهن داشتم آن را رد کنم و در پرسپولیس بمانم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات و صعود این تیم از گروهش در لیگ قهرمان آسیا گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و این برد و صعود را به هواداران پرسپولیس و مردم ایران تقدیم می‌کنم. من روی گل دوم الوحده خیلی مقصر بودم و از هواداران بابت این گل عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: در طول 90 دقیقه دیگر اشتباه نداشتم و خدا را شکر بازیکنان این اشتباه مرا جبران کردند. روی گل اول الوحده شوت بازیکن حریف خیلی خوب بود و نتوانستم کاری انجام دهم. متأسفانه بازیکنان جلوی چشم مرا گرفته بودند، اما به‌هر حال امیدوارم در مرحله بعد بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که آیا این مسابقه آخرین بازی‌اش برای پرسپولیس بوده است یا خیر؟، تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم. پیشنهادهایی دارم، اما هر تیمی مرا می‌خواهد باید با باشگاه صحبت کند. من تمام تلاش خود را برای پرسپولیس می‌کنم. ما برای این صعود زجر زیادی کشیدیم. این صعود مانند معجزه بود و من در طول بازی با دوستان رسانه‌‌ای پشت دروازه ارتباط داشتم و نتیجه دیدار الهلال - الریان را می‌پرسیدم. خدا را شکر دل این هواداران را شاد کردیم.

سنگربان پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه باعث شده که بیرانوند موقعیت کنونی خود را به دست بیاورد، تصریح کرد: من اگر پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و به این خاطر چنین قرارداد سفید امضایی را بستم، به خاطر هواداران بود و به این خاطر به پرسپولیس وابسته شدم. اگر به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی انتخاب شدم از پرسپولیس بوده است. هواداران در این بازی به خوبی از ما حمایت کردند، اما نباید مقابل ذوب‌آهن آن‌گونه با ما رفتار می‌کردند. ای کاش ما را تشویق می‌کردند و همچنان جشن قهرمانی بگیرند. به نظرم اعتصاب بازیکنان کار اشتباهی بود، اما پس از بازی مقابل ذوب‌آهن بدون اینکه با مدیریت تیم جلسه‌ای بگذاریم یا پولی بگیریم به تمرینات بازگشتیم. پس از آن نیز گفتیم کاش قبل از بازی با ذوب‌آهن هم اعتصاب نکرده بودیم. به‌هر حال از هواداران بابت این‌که اگر حرفی زدم و ناراحت‌شان کردم عذرخواهی می‌کنم. تیمی که قهرمان لیگ شده و از گروهش در آسیا صعود کرده، بی‌غیرت نیست.

«اگر پیشنهاد خوبی برای من بیاید شاید به خاطر این اشتباه آن را رد کنم و در پرسپولیس بمانم»، وی با بیان این جمله در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت، گفته شده است پرسپولیس برای دادن رضایت‌نامه او مبلغ 500 هزار دلار را پیشنهاد داده و به نظر می‌رسد باشگاه دوست ندارد بیرانوند از جمع سرخپوشان جدا شود، گفت: تیم‌هایی هم بودند که بیش از 500 هزار دلار برای رضایت‌نامه پیشنهاد دادند. همچنین امروز از یکی تیم‌های خوب اروپایی برای دیدن بازی من آمده بود.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.