کد خبر: ۱۳۱۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
در گفتگو با «عصر دنا» مطرح شد
عصر دنا: رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه 20 اردیبهشت میهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفتگو با «عصر دنا» از تغییر زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه 20 اردیبهشت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: حجت‌الاسلام رئیسی ساعت 13 چهارشنبه 20 اردیبهشت در مصلی نمازجمعه یاسوج برای عموم مردم  استان سخنرانی می کند.

به گزارش عصردنا، سفر حجت الاسلام رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بود هفته آینده انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
سلام و درود خداوند بر سید پاک و مطهر،سیدجان خوش امدی به شهر و دیارم،بیا که چشم مردم فقیر و زجرکشیده ام منتظر حضور گرم و پر مهرته،خوش امدی پسر فاطمه
قانون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
قانون زنده ترین سند پویایی هر کشور و هر جامعه ای است. جایی که رابطه بر ضابطه و قانون پیشی بگیرد رعایت عدالت و مساوات انجام نمی گردد. هنجار قانون گریزی در جامعه رواج پیدا کرده و احاد جامعه بجای تبعیت از قانون بدنبال آشناگری در ادارات و دستگاههای دولتی می باشند. نرخ فساد بالارفته و مظلومین زیر پاها میمانند. فسق و فجور جامعه را فرا گرفته و افراد برای ماندن در اریکه قدرت قانون شکنی های همدیگر را برملا میکنند.
صراط مستقیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
برادر نظرات را یکطرفه نگذار تو نیز از ظالمان روزگاری چرا که از صراط مستقیم که در قران امده حمایت نمی کنی یا راست هستید و یا چپ . خداوند شما را به صراط مستقیم هدایت کند نه چپ و نه راست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار