تاریخ انتشار:۱۰:۱۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس ستاد انتخاباتی میر سلیم در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رد صلاحیت‌های برخی از نامزدهای شورای شهر تهران ماهیت جریان اصلاح ‌طلبی را مشخص کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید علی محمد دانشی در مناظره با سید ضیاءالدین رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی و از افراد شاخص اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانشگاه پایگاه شهید مطهری و باهنر بوده و باید در این مکان به صورت علمی و منطقی بحث شود و امروز فردی که خود را نماد اصلاح طلبی می‌داند در دانشگاه یاسوج به گونه‌ای کوچه بازاری طرح مسئله می‌کند که من خجالت می‌کشم.

وی خطاب به رضا توفیقی گفت: اینجا بازار نیست و امروز نشان دادید فقط یک معلم تاریخ بوده و از سایر علوم از جمله فلسفه و سیاست چیزی نمی‌دانید.

دانشی با بیان اینکه اصلاح طلبان "شعار زنده باد مخالف من" سر می‌دهند ولی در عمل آرزوی مرگ مخالف را دارند ادامه داد: رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای شورای شهر تهران ماهیت جریان اصلاح ‌طلبی را مشخص کرد و مشخص شد این افراد فقط ادعای آزادی و احترام به اندیشه‌های دیگران را دارند و در عمل بیشتر مردم سواری می‌کنند و اعتقادی به مردم سالاری ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاکنون اجازه فعالیت به دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج داده نشده است ابراز کرد: در صورتی به جای حسن روحانی یک اصولگرا به منتقدان خود عنوان بی سواد، لبوفروش، بی شناسنامه، بزدل سیاسی، حواله کردن به جهنم و ...می‌داد اصلاح طلبان زمین و آسمان را به هم می‌دوختند.

دانشی تصریح کرد: با همه این رفتارهای دور از شان یک رئیس جمهور نسبت به منتقدان داخلی و مردم عزیز ایران، مجدد اصلاح‌طلبان بنای حمایت از حسن روحانی را دارند زیرا از این طریق بهتر می‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

وی اظهار داشت: چگونه افرادی که در اوایل دولت یازدهم حسن روحانی را قبول نداشته و آن را به مثابه رحم اجاره‌ای می‌دانستند مجدد بنا دارند از همین رحم اجاره‌ای برای 4 سال دیگر استفاده کنند به طور حتم مردم این رفتارهای متناقض را می‌بینند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.