تاریخ انتشار:۰۹:۲۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
میر مالک ربانی نژاد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): کاندیدای پوششی آقای روحانی در هر قسمت از مناظرات,بجای پاسخگویی به عملکرد چهار ساله خود,معارفه خویش را در اولویت قرار داده است!!!
جناب جهانگیری در مناظره اول و دوم سعی در القا "اصلاح طلبی" خود داشت و در حالی اصلاحات را محروم از حق و حقوق خود دانست,که خویش را "فرماندار,نماینده مجلس,استاندار,وزیر و معاون اول" معرفی نمود!!!
اگر اصلاح طلبان از حقوق خود محروم هستند,جناب جهانگیری چگونه از ابتدای انقلاب تاکنون مسولیت اجرایی کلان داشته اند!!!
آقایان روحانی,هاشمی طبا و "پوششی"(جهانگیری) دائما در حال تخریب دولت سابق بوده و هیچ حرفی از عملکرد چهار ساله خود نزده و یا اگر زده اند,قابل قبول و قانع کننده نبوده و بعضا تحریف شده میباشد!
آقای "پوششی"همچنین نقد دولت را دال بر مظلومیت وزرا و کابینه دانسته اند و در پاسخ به کشف کالای وارداتی از خانه وزیر اموزش و پرورش, افاضه کردند,دختر جناب وزیر فوق لیسانس داشته و چون بیکار بوده است شغل شریف "واردات و تجارت" را برگزیدند!!!
ابتدا جناب جهانگیری بفرمایند,لباس سیسمونی نوزاد ,با برند ایتالیایی مورد استفاده کدام قشر جامعه میباشد؟؟؟
ثانیا:واردات اجناسی که تولید آن در داخل کشور امکان پذیر,و از لحاظ کیفیت با کالای خارجی برابری میکند,چه تناسبی با اقتصاد مقاومتی دارد؟!!!
ثالثا:آیا شغل شریف تجارت و واردات,مختص دولتمردان هست یا بقیه اقشار جامعه نیز حق انتخاب این مشاغل را دارند؟!!!
رابعا:مگر سرمایه دولتمردان چقدر است که جناب جهانگیری با حالتی حق به جانب میفرمایند,قیمت کالاهای مکشوفه فقط200میلیون تومان بوده؟!!!
خامسا:جناب پوششی که ریزترین اتفاقات و تخلفات دولت قبل را کاملا اشراف دارند,چگونه مدعی میشوند که تا چهارشنبه نمیدانستند اجناس وارد شده متعلق به کدام یک از وزرا یا آقازاده ها بوده است؟!!!
آیا غیر از این است که رئیس جمهور,معاون اول,معاون اجرایی و بقیه اعضای کابینه,دولت را رها,و مشغول فعالیت انتخاباتی هستند؟!!!
سادسا:آقای معاون اول بفرمایند,بعنوان رئیس مبارزه با مفاسد اقتصادی,چه اقداماتی برای برخورد با مفسدین اقتصادی از جمله" عاملان فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان,مدیر عامل معزول بانک رفاه کارگران,آقایان سرخه,حسین فریدون(پشت پرده انتصاب مدیران نجومی بگیر و ...)برادر خود و همچنین جناب دانیال زاده " انجام داده اند.

میر مالک ربانی نژاد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.