کد خبر: ۱۳۱۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
تکمیلی// در مناظره دانشگاه یاسوج چه گذشت!؟
عصر دنا: مناظره مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرا در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  مناظره سید رضا توفیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و محمدعلی دانشی مدیرکل آموزش و پرورش دولت اصولگرا با موضوع «جمهوریت، مردم، انتخابات» در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

فضای مناظره در دقایق پایانی متشنج شد به طوری که محوطه دانشگاه شاهد درگیری شدید و کتک کاری میان دانشجویانی از حامیان دو طرف بود.

بر اساس این گزارش، مناظره در شرایط خاص حفاظتی- امنیتی برگزار شد و از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت به عمل آمد به همین دلیل از محتوای مناظره اطلاعی در دست نیست.

تکمیلی// در مناظره دانشگاه یاسوج چه گذشت!؟

سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد در مناظره با سید ضیاءالدین رضا توفیقی رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانشگاه پایگاه شهید مطهری و باهنر بوده و باید در این مکان به صورت علمی و منطقی بحث شود و امروز فردی که خود را نماد اصلاح طلبی می‌داند در دانشگاه یاسوج به گونه‌ای کوچه بازاری طرح مسئله می‌کند که من خجالت می‌کشم.

وی خطاب به رضا توفیقی گفت: اینجا بازار نیست و امروز نشان دادید فقط یک معلم تاریخ بوده و از سایر علوم از جمله فلسفه و سیاست چیزی نمی‌دانید.

دانشی با بیان اینکه اصلاح طلبان شعار زنده باد مخالف من سر می‌دهند ولی در عمل آرزوی مرگ مخالف را دارند ادامه داد: رد صلاحیت‌های گسترده نامزدهای شورای شهر تهران ماهیت جریان اصلاح ‌طلبی را مشخص کرد و مشخص شد این افراد فقط ادعای آزادی و احترام به اندیشه‌های دیگران را دارند و در عمل بیشتر مردم سواری می‌کنند و اعتقادی به مردم سالاری ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تاکنون اجازه فعالیت به دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج داده نشده است ابراز کرد: در صورتی به جای حسن روحانی یک اصولگرا به منتقدان خود عنوان بی سواد، لبوفروش، بی‌شناسنامه، بزدل سیاسی، حواله کردن به جهنم و …می‌داد اصلاح طلبان زمین و آسمان را به هم می‌دوختند.

دانشی تصریح کرد: با همه این رفتارهای دور از شان یک رئیس جمهور نسبت به منتقدان داخلی و مردم عزیز ایران مجدد اصلاح‌طلبان بنای حمایت از حسن روحانی را دارند زیرا از این طریق بهتر می‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

وی اظهار داشت: چگونه افرادی که در اوایل دولت یازدهم حسن روحانی قبول نداشته و آن را به مثابه رحم اجاره‌ای می‌دانستند مجدد بنا دارند از همین رحم اجاره‌ای برای ۴ سال دیگر استفاده کنند به طور حتم مردم این رفتارهای متناقض را می‌بینند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفتارهای رئیس جمهور با به منتقدان با مبانی اصلاح طلبی همخوانی ندارد.

سید ضیاءالدین رضا توفیقی اظهار داشت: رفتارهای رئیس جمهور با منتقدان با عنوان بی شناسنامه‌، بزدل سیاسی، لبو فروش و …با مبانی اصلاح طلبی سازگار نیست و بیان این مطالب به دلیل هم نشینی با اصولگرایان است.

وی عنوان کرد: حسن روحانی در گذشته با اصولگرایان هم‌نشین بوده و رفتارهایش با منتقدان به دلیل همین هم‌نشینی در گذشته بوده زیرا کرامت و ارزش انسانی جزو مبانی اعتقادی اصلاح‌طلبان است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در حالی معتقد به این بود که اصولگرایان خواستار دانشگاه ساکت، بی سر و صدا و قبرستانی بوده که هر چه گفتند بله و قربان گو باشند در حالی اصلاح‌طلبان دانشگاه را خانه خود می‌دانند، یکی از دانشجویان حاضر در این نشست به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: همین موضوعی را که بیان کردید با گذشته مقایسه کنید و ببینید در کدام دولت خفقان بر دانشگاه حاکم بوده و کمتر شاهد برنامه‌های سیاسی بوده است.

      

    

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
توفیقی مرداست
بهادران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
درود بر توفیقی
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
بنظرم توفیقی جواب بیربط دادن همنشینی .خوب الان همنشین کیا هستن اونا چرا تاثیری رو ایشو ندارن ؟ چون ادبیات همی اینحزب اینجوریه نگاهئ کنید ریس ابفای اصلاح طلب یاسوج با مشت و لگد افتاده به جان دانشجو و خبر نگار این ادبیات واقعی شماست اقای توفیقی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.