تاریخ انتشار:۰۰:۰۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسئول ستاد بانوان حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مسئول ستاد بانوان حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بانوان حامی "حجت‌الاسلام رئیسی" در این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): زهرا موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بزرگ بانوان حامی حجت‌الاسلام رئیسی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش 21 اردیبهشت‌ماه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ما مسئولیتی دوچندان داریم و باید برای معرفی کاندیدای اصلح به مردم تلاش کنیم، افزود: کسی باید رئیس‌جمهور شود که عزم و اراده لازم برای مبارزه با فساد را داشته و یاور و دلسوز محرومان باشد.

موسوی با بیان اینکه آقای رئیسی به خاطر صداقت در گفتار و رفتار، تقوا و همراه بودن با فقرا و محرومان محبوب است، عنوان کرد: رئیس‌جمهور باید هم در قول و هم در عمل هم‌تراز با رهبر باشد و آقای رئیسی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خدمتگزاری خود را به نظام ثابت کرده است.

مسئول ستاد بانوان حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انسانی که اشرافی زندگی می‌کند نمی‌تواند درد و رنج بیکاران را بفهمد، گفت: همه ما جوان بیکار در خانه داریم و این بیکاری با افسردگی برای جوانان و خانواده‌هایمان همراه شده است.

وی بیان کرد: ستاد بانوان حجت‌الاسلام رئیسی از شورای راهبردی 15 نفره متشکل از بانوان نخبه و تحصیل‌کرده در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی استان تشکیل داده است.

موسوی ابراز کرد: مسئول ستاد بانوان شهرستان بویراحمد خانم باقرپور، مسئول ستاد بانوان شهرستان کهگیلویه خانم زیور آروین، مسئول ستاد بانوان شهرستان گچساران خانم حسینی، مسئول ستاد بانوان شهرستان دنا خانم الهامی، مسئول ستاد بانوان شهرستان بهمئی خانم چک‌نژاد، مسئول ستاد بانوان شهرستان لنده خانم عسکری، مسئول ستاد بانوان شهرستان باشت خانم اسلامی‌فر و مسئول ستاد بانوان شهرستان چرام خانم فرهمند هستند.

مسئول ستاد بانوان حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانم گشتاسبی به عنوان قائم مقام ستاد بانوان استان انتخاب شده است، گفت: تاکنون کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته فرهنگیان، ایثارگران، خیاطان، طلاب، فروشندگان، پزشکان، پرستاران، کارمندان، فرهیختگان، آسیب‌دیدگان اجتماعی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین و زنان خانه‌دار در استان تشکیل شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.