تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور دو تیم  شاهین شهرداری بوشهر و نفت وگاز گچساران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر  به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود میزبان نماینده بوشهر به پایان رسید .

 

حواشی این دیدار به شرح زیر است :

 

1.زمان شروع این دیدار علی رغم اینکه در بنرهای تبلیغاتی سطح شهر و کانال های اطلاع رسانی ساعت  16:45 اعلام شده بود ،ساعت 17 سوت داور مسابقه به صدا در آمد.

2.نزديك به سه هزار تماشاگر بوشهری و ده تماشاگر گچسارانی از نزدیک نظاره گر این مسابقه بودند 

 

3.فريبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک به عنوان ناظر فدراسیون و البرز حاجی پور داور با سابقه کشورمان به عنوان ناظر داوری در کنار زمین حضور داشتند.

 

4.بازیکنان نفت وگاز گچساران در ابتدای مسابقه با در دست داشتن بنری  یاد و خاطره سردار شهید رئيسعلی دلواری و شهدای استان بوشهر را گرامی داشتند.

 

5.قبل از به صدا در امدن سوت داور مسابقه يك دقيقه سكوت به خاطر شهدای مرزبانی کشور لحاظ شد .

 

6.نفت و گاز گچساران نیمه اول را با ترکیب 3_6_1 آغاز کرد و شاهین نیز بازی را با ترکیب 4_3_3 به پایان رساند.

 



7.كهيش داور مسابقه در اين ديدار 11 بار از كارت زرد خود استفاده كرد كه سهم نفتي ها 5كارت زرد و سهم شاهینی ها 6كارت زرد بود كه البته دو بازيكن بوشهر با دريافت كارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شدند و نماينده بوشهر بازي را 9نفره به پایان رساند.

 

8.از دقيقه 75تا85 اين ديدار به دليل پرتاب اشیا و فحاشی تماشاگران تیم میزبان  نسبت به داور مسابقه ، بازی دچار وقفه شد ونماینده فدراسیون به همین علت اجازه شروع بازی را صادر نکرد تا اینکه بعد از ده دقیقه دستور ادامه مسابقه صادر شد.

 

10.در اواخر مسابقه يكي از مربيان شاهين به دليل اعتراض شديد به داور مسابقه و وارد شدن به زمين از مستطیل سبز اخراج شد و به سکوها هدایت شد .

 

11. داور در پایان نود دقیقه ، ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت و گل برتری شاهین نیز در همین دقایق به ثمر رسید .

 

12.مجيد خدابنده لو بازيكن تعويضي كللي فرد هر دو گل شاهین را وارد دروازه هادی زرین ساعد کرد .

 

13.نفت و گاز گچساران در دور برگشت مرحله دوم ، سه مسابقه برگزار کرده است که در سه دیدار شکست را متحمل شده است.

 

14.در پایان این دیدار در حالی که تماشاگران شاهین در حال خوشحالی بودند ناگهان دعوا و تنشی  به دلایل نامعلوم بین تعدادی از آنها به وجود آمد که با وساطتت نیروی انتظامی و استفاده از گاز اشک آور ختم به خیر شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.